اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور در کنسرت از برگزاری آن مشکل تر شد!


احسان خواجه امیری ـ خواننده سرشناس تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی ـ هنرمندی بود كه در این مراسم به روی صحنه رفت و تعدادی از كارهایش را برای حاضران اجرا كرد. ایسنا: جشنواره فیلم ویدیویی تهران در حالی روز آغاز شد كه بازهم حضور گشت ارشاد در اطراف مكان برگزاری مراسم بسیار پررنگ بود.

حضور گشت ارشاد در بیرون تالار ایوان شمس هنگام برگزاری این مراسم موجب شد كه تعداد قابل توجهی از مهمانان و علاقه‌مندان امكان حضور در محل برگزاری مراسم را نیابند.

 احسان خواجه امیری ـ خواننده سرشناس تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی ـ هنرمندی بود كه در این مراسم به روی صحنه رفت و تعدادی از كارهایش را برای حاضران اجرا كرد.

او در جریان این اجرا گفت: این روزها كنسرت گذاشتن سخت نیست، سخت ترین كار كنسرت آمدن است.

همچنین محمد سلوكی مجری شناخته شده تلویزیون كه اجرای برنامه را برعهده داشت هم به این موضوع اشاره كرد و گفت: از دوستان نیروی انتظامی می‌خواهم تا در این بخش از گرمای بیرون از سالن به داخل بیایند و شاهد اجرای كنسرت باشند.

 هفته‌ی گذشته بهمن كارگر در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس كه با حضور وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان برگزار شد، در سخنان صریحی هشدار داده بود از این پس، هر جشنواره و جشنی كه در كشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.


ویدیو مرتبط :
برگزاری کنسرت ماهی صفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری نمایشگاه مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور ۳۳ کشور



 

 

برگزاری نمایشگاه مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور ۳۳ کشور

 

سیزدهمین نمایشگاه آسیایی مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی بمدت ۳ روز در مرکز همایش های بین المللی کوالالامپور برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر ، هدف از این نمایشگاه که با سخنرانی معاون نخست وزیر مالزی افتتاح خواهد شد ، گردهمایی تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و فناوری های مرتبط با صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی خواهد بود.

این نمایشگاه شامل تجهیزات اکتشاف و تکنولوژی تولید، ساخت و تجهیزات مهندسی، سیستم های انتقال نفت و گاز، مهندسی خط لوله و تجهیزات، ابزار دقیق و کنترل، تجهیزات پردازش گاز می باشد .

تجهیزات و خدمات دریایی، سیستم های ایمنی و تجهیزات ، حفاظت محیط زیست و کنترل آلودگی، طراحی، ساخت و ساز، سیستم های مهندسی شیمی و تدارکات، تکنولوژی های پالایش، کارخانه ی کشتی سازی ومهندسی از دیگر بخش های این نمایشگاه است .

علاوه بر جمهوری اسلامی ایران نمایندگانی از استرالیا ، برونئی ، کامبوج ، کانادا ، چین ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ،هنگ کنگ ، اندونزی ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، کره ، کویت ، مالزی ، میانمار ،هلند ، فیلیپین ، رومانی ، عربستان صعودی ، سنگاپور ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایوان ، تایلند ، انگلیس ، آمریکا ، امارت متحده عربی و ویتنام در این نمایشگاه شرکت دارند.

نمایشگاه مهندسی نفت ، گاز پتروشیمی مورد استقبال مدیران اجرایی ، محققین ، سازمان های تحقیق و توسعه می باشد..... /  خبرگزارى مهر