اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور خاتمی در یک مراسم حاشیه ساز شد


در پی برخی خبرسازی‌ها درباره برخورد تیم حفاظتی سید محمد خاتمی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اسبق ایران تاكید كرد كه هیچ‌گونه برخوردی از ناحیه تیم حفاظتی خاتمی با دانشجویان در پی حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: در پی برخی خبرسازی‌ها درباره برخورد تیم حفاظتی سید محمد خاتمی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اسبق ایران تاكید كرد كه هیچ‌گونه برخوردی از ناحیه تیم حفاظتی خاتمی با دانشجویان در پی حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی صورت نگرفته است.

سید محمد خاتمی رییس‌جمهور اسبق كشورمان عصر دیروز به جهت حضور در مجلس بزرگداشت پدر همسر خود كه از سوی رییس دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در این دانشگاه حضور یافت كه به دنبال آن یک سایت مدعی برخورد فیزیكی تیم حفاظت خاتمی با دانشجویان معترض به حضور وی در این دانشگاه شد.

بر اساس آنچه روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی اعلام كرده حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم دكتر صادقی (پدر همسر خاتمی) كه خود آن فقید سال‌های متمادی از اساتید این دانشگاه بوده است، بود و با استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه همراه شد و تنها در اواخر مراسم یك دانشجو به حضور خاتمی در دانشگاه اعتراض كرد كه واكنش منفی گسترده دانشجویان به این اعتراض، باعث سكوت وی شد.

روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی همچنین تصریح كرد كه مراسم حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی بر خلاف آنچه برخی سعی در القای آن دارند با واكنش مخالف دانشجویان همراه نبود و حتی آنها از این حضور استقبال كردند و بر این مبنا كوچك‌ترین برخورد فیزیكی بین دانشجویان و تیم حفاظت خاتمی رخ نداد و شعاری نیز علیه رییس‌جمهور اسبق كشورمان مطرح نشد.


ویدیو مرتبط :
حاشیه ای از مراسم ترحیم مادر سید محمد خاتمی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع چاوز(+تصاویر)



حاشیه های حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع چاوز(+عکس)

احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته تشییع چاوز حضور یافتند. این عکس دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد. او در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز است.

حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع هوگو چاوز ،رییس جمهور فقید ونزوئلا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

به گزارش عصر ایران رسانه های مختلف جهان با انتشار عکس ها و فیلم حضور احمدی نژاد در این مراسم، به اشک های احمدی نژاد و تاثر او از مرگ یکی از نزدیک ترین همتایان خود را مورد توجه قرار دادند.

احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته تشییع چاوز حضور یافتند.

احمدی نژاد ، در این مراسم ، شال مشکی به نشانه عزا بر گردن انداخته بود. او دوبار بر تابوت چاوز بوسه زد.

عکس زیر دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد.احمدی نژاد در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز است. کمی آن سوتر ، حجه الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در امور اجرای قانون اساسی دیده می شود.

احمدی نژاد و مادر چاوز

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ادای احترام رائول کاسترو ، رئیس جمهور کوبا بر سر تابوت چاوز

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب