اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور حاشیه ساز غرضی


سید محمد غرضی، نوزدهمین مهمان برنامه «دید در شب» و پنجمین شخصیت سیاسی بود که بر روی صندلی این هاردتاک نشست.

خبرآنلاین: سید محمد غرضی، نوزدهمین مهمان برنامه «دید در شب» و پنجمین شخصیت سیاسی بود که بر روی صندلی این هاردتاک نشست.

حضور سید محمد غرضی در برنامه «دید در شب» حاشیه‌هایی به دنبال داشت که رضا رشیدپور به آن حاشیه‌ها پرداخته است.

به نوشته صفحه رسمی برنامه «دید دز شب»، غرضی در تماس تلفنی با عوامل برنامه ساعت شروع ضبط را به دلیل تداخل زمانی با اذان مغرب یک ساعت به عقب انداخت و گفت: نمازم را میخوانم و می آیم.


او با کمی تاخیر به همراه پسرش زهیر غرضی که عموما در برنامه های این چنینی پدرش را همراهی می کند به استودیو امد.
رضا رشیدپور برای استقبال از او پله ها را به سرعت پایین می امد که در پاگرد اول همدیگر را دیدند.

چند دقیقه ای در راه پله ها با یکدیگر خوش و بش کردند و رشیدپور به او گفت: شما همچنان خوشتیپ و سرحال هستید.
تعریفی که با تایید پسرش همراه شد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گپ و گفت قبل از برنامه از رضا رشیدپور خواست تا سوالات سخت وتندی از او بپرسد. غرضی گفت میخواهم یک برنامه جنجالی به مخاطبت ارائه دهی.

محمد غرضی که اصالتا اصفهانی است، در طول صحبت هایش گاهی لهجه اش را تغییر میداد و با بیان شیرین اصفهانی با عوامل صحبت میکرد. به هنگام ورود به استودیو زهیر غرضی جایی نشست که به حرکات پدر تسلط کامل داشته باشد.

محمد غرضی تلاش میکرد در برابر سوال های تند وتیز رضا رشیدپور ارامشش را حفظ کند اما در جایی که درباره پرونده اختلاس وزارت پست و تلگراف از او سوال شد، سعی اش باطل شد و چهره برافروخته اش دماسنج های قرمز برنامه را به واکنش وا داشت.

سید محمد غرضی پس از یک گفت و گوی سخت با «دید در شب» در حالی که پسرش دستانش را به نشانه همراهی بر روی شانه پدر گذاشته بود، استودیو برنامه را ترک کردند.


ویدیو مرتبط :
تیکه باحال غرضی به خبرنگار-غرضی بعد از انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور خاتمی در یک مراسم حاشیه ساز شد


در پی برخی خبرسازی‌ها درباره برخورد تیم حفاظتی سید محمد خاتمی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اسبق ایران تاكید كرد كه هیچ‌گونه برخوردی از ناحیه تیم حفاظتی خاتمی با دانشجویان در پی حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: در پی برخی خبرسازی‌ها درباره برخورد تیم حفاظتی سید محمد خاتمی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اسبق ایران تاكید كرد كه هیچ‌گونه برخوردی از ناحیه تیم حفاظتی خاتمی با دانشجویان در پی حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی صورت نگرفته است.

سید محمد خاتمی رییس‌جمهور اسبق كشورمان عصر دیروز به جهت حضور در مجلس بزرگداشت پدر همسر خود كه از سوی رییس دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در این دانشگاه حضور یافت كه به دنبال آن یک سایت مدعی برخورد فیزیكی تیم حفاظت خاتمی با دانشجویان معترض به حضور وی در این دانشگاه شد.

بر اساس آنچه روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی اعلام كرده حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم دكتر صادقی (پدر همسر خاتمی) كه خود آن فقید سال‌های متمادی از اساتید این دانشگاه بوده است، بود و با استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه همراه شد و تنها در اواخر مراسم یك دانشجو به حضور خاتمی در دانشگاه اعتراض كرد كه واكنش منفی گسترده دانشجویان به این اعتراض، باعث سكوت وی شد.

روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی همچنین تصریح كرد كه مراسم حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی بر خلاف آنچه برخی سعی در القای آن دارند با واكنش مخالف دانشجویان همراه نبود و حتی آنها از این حضور استقبال كردند و بر این مبنا كوچك‌ترین برخورد فیزیكی بین دانشجویان و تیم حفاظت خاتمی رخ نداد و شعاری نیز علیه رییس‌جمهور اسبق كشورمان مطرح نشد.