اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی


سازندگان سریال آمریکایی«هوملند» یا «سرزمین مادری» اعلام کردند در فصل جدید این مجموعه نیز نازنین بنیادی حضور خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: سازندگان سریال آمریکایی«هوملند» یا «سرزمین مادری» اعلام کردند در فصل جدید این مجموعه نیز نازنین بنیادی حضور خواهد داشت.

مجموعه «هوملند» که هم جایزه امی و هم گلدن گلوب را در کارنامه اش دارد، در فصل جدیدش با حضور نازنین بنیادی همراه خواهد بود.



بنیادی که به صورت مهمان در فصل سوم این سریال حضور داشت، در نقش فرح شیرازی تحلیل گر مسلمان سیا بازی کرده بود. نقش جدید او از جایی که تمام شده بود، دنبال می شود و او از بستگانش در تهران کمک می‌خواهد تا به مامو سیا با نام کری کمک کند تا یک ماموریت مخفی انجام شود. در فصل چهار این سریال فرح، نقشی اساسی در کمک کردن به کری در سیا ایفا خواهد کرد.

بنیادی که سخنگوی رسمی سازمان عفو بین‌المللی آمریکا است اکنون به عنوان ستاره میهمان در درام پرطرفدار «اسکاندال» در شبکه ای.بی.سی نیز بازی می کند. او در مجموعه «ملاقات با مادر» و «آناتومی گری» و «24» نیز بازی کرده بود.

این سریال که شخصیت اصلی اش یک گروهبان آمریکایی است که هشت سال در عراق توسط نیروهای القاعده به اسارت گرفته شده بود، تحت عنوان مبارزه با نیروهای القاعده، گاه شخصیت‌های ایرانی را نیز درگیر تروریسم نشان داده است.

«سرزمین مادری» از سال 2011 پخش ‌شده و تاکنون در سه فصل 12 قسمتی بر روی آنتن رفته و فصل چهارم با محوریت مذاکرات هسته‌ای ایران در حال ساخت است.

پیش بینی می شود فصل چهارم سریال «هوملند» از پاییز شروع شود.


ویدیو مرتبط :
حرکت هالیوودی بازیگر زن ایرانی در یک سریال...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی و پرطرفدار میهن + تصاویر



 نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی و پرطرفدار میهن + تصاویر

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی تباری است که سال گذشته در گزارش از مجله وینتی فیر ،خبر انتخابش برای ازدواج با تام کروز مطرح کرد در فصل سوم سریال تلویزیونی میهن هاوارد گوردون و آلکس گانسا بازی می‌کند.

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی

 

فصل سوم مجموعه پرطرفدار «میهن/ Homeland» از  بیست و سوم سپتامبر به نمایش درمی آید.

 

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی

 

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی

 

در این فصل بازیگران مهمانی نقش آفرینی خواهند کرد چون جوانا مارلین و نازنین بنیادی.بازیگران اصلی این مجموعه کلر دنیز، دیمیان لوئیس ومندی پتینکین است. در فصل جدید بازیگران دیگری هم ایفای نقش خواهند کرد چون ایمی مورتن،گری ویلمس،سام اندروود، تریسی لتس.

 

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی

 

نازنین بنیادی بازیگر زن ایرانی در سریال آمریکایی

 

بنیادی بازیگر ایرانی تباری است که سال گذشته در گزارش از مجله وینتی فیر ،خبر انتخابش برای ازدواج با تام کروز از سوی کلیسای ساینتولوژیست ها(پیش از ازدواج کیتی هولمز با تام کروز)نام او را بیش از پیش مطرح کرد.وی در کارنامه اش مجموعه « آناتومی گری » و فیلم سینمایی«مرد آهنین» را دارد. مجموعه «میهن» را هاوارد گوردون و آلکس گانسا می سازند.این مجموعه‌ی پرتماشاگر که در ژانر درام-تریلر است در میان منتقدان هم از محبوبیت برخوردار است.
منبع:caffecinema.com