اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی شد


در حالی که کریم انصاریفرد قرار بود عصر چهارشنبه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در محل این باشگاه حضور یاید، به این بازیکن اعلام شد علی دایی با حضورش در این تیم مخالفت کرده است.

خبرگزاری مهر: در حالی که کریم انصاریفرد قرار بود عصر چهارشنبه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در محل این باشگاه حضور یاید، به این بازیکن اعلام شد علی دایی با حضورش در این تیم مخالفت کرده است.

 درحالیکه روز گذشته خبر بازگشت کریم انصاریفرد به پرسپولیس مطرح شد و قرار بود این بازیکن عصر امروز در باشگاه حضور یافته تا قراردادش را تمدید کند، یکی از مسئولان باشگاه با این بازیکن تماس گرفت و اعلام کرد علی دایی با حضورش در پرسپولیس مخالفت کرده است.

علی دایی این تصمیم را برای آن اتخاذ کرده که نمی‌خواست نظم تیمی را فدای یک بازیکن کند زیرا معتقد است اگر کریم انصاریفرد قصد تمدید قراردادش با پرسپولیس را داشت، باید 3-4 هفته زودتر قراردادش را تمدید و در تمرینات گروهی شرکت می‌کرد.

این تصمیم درحالی از سوی سرمربی پرسپولیس اتخاذ شده است که انصاریفرد در اردوهای این تیم در رامسر و اردبیل به دلیل خواسته‌هایی که داشت، شرکت نکرد و حتی چندی پیش هم به ترکیه رفته بود و بی‌خبری از او واکنش‌هایی را از سوی محمد رویانیان و علی دایی به همراه داشت.

البته کریم باقری یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس روز سه‌شنبه از بازگشت کریم انصاریفرد به پرسپولیس ابراز رضایت کرده بود.


ویدیو مرتبط :
علاقه کریم انصاری فرد به بازگشتش به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد



 

 

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد

 

باشگاه تراکتورسازی با پرسپولیس برای حضور کیانی در این تیم به نتیجه نرسید.

باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهدی کیانی از تراکتورسازی با این باشگاه وارد مذاکره شد اما این مذاکره با موفقیت همراه نبود. به گفته جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته کیانی در نامه ای اولویت های خود برای حضور در باشگاه های مدنظرش را اعلام کرد.

با منتفی شدن حضور در پرسپولیس اولویت بعدی کیانی شهرداری تبریز است. این باشگاه به تراکتورسازی پیشنهاد داده کیانی را بگیرد و در مقابل بائو به تراکتورسازی برود.