اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور افشین در لوشامپیونه منتفی شد


آرش افشین، مهاجم جوان و خوش‌آتیه تیم فولاد خوزستان که زمزمه‌های حضور او در لیگ فرانسه در پایان فصل به گوش می‌رسید، حالا از منتفی شدن حضورش در این لیگ خبر می‌دهد.

سایت گل: آرش افشین، مهاجم جوان و خوش‌آتیه تیم فولاد خوزستان که زمزمه‌های حضور او در لیگ فرانسه در پایان فصل به گوش می‌رسید، حالا از منتفی شدن حضورش در این لیگ خبر می‌دهد.

آرش افشین گفت: حضورم در لیگ فرانسه برای فصل آینده منتفی شد و فصل آینده هم در ایران خواهم بود. دلایل منتفی شدن حضورم در لیگ فرانسه را از مسئولان باشگاه فولاد بپرسید چون آنها کاملا در جریان هستند و می توانند به خوبی توضیح بدهند اما آنچه که مسلم است فصل آینده در لیگ فرانسه نخواهم بود.

 او در ادامه می گوید : امسال خیلی زحمت کشیدیم به  خصوص در نیم فصل دوم که فشار بسیار زیادی روی تیم بود اما خدا را شکر توانستیم در نهایت سهمیه آسیا را بگیریم. در این راه هواداران فولاد خیلی به ما کمک کردند و خدا را شکر با کسب سهمیه آنها را خوشحال کردیم.فولاد خوزستان می تواند نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. فولاد حالا آسیایی است و باید امکانات یک تیم آسیایی در اختیار این مجموعه باشد تا در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.


ویدیو مرتبط :
تهیه کننده فیلم سلام بمبئی: حضور آیشواریا منتفی شد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد



 

 

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد

 

باشگاه تراکتورسازی با پرسپولیس برای حضور کیانی در این تیم به نتیجه نرسید.

باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهدی کیانی از تراکتورسازی با این باشگاه وارد مذاکره شد اما این مذاکره با موفقیت همراه نبود. به گفته جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته کیانی در نامه ای اولویت های خود برای حضور در باشگاه های مدنظرش را اعلام کرد.

با منتفی شدن حضور در پرسپولیس اولویت بعدی کیانی شهرداری تبریز است. این باشگاه به تراکتورسازی پیشنهاد داده کیانی را بگیرد و در مقابل بائو به تراکتورسازی برود.