اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور احمدی نژاد در منزل محافظ +عکس


رئیس جمهوری سابق کشورمان و فرمانده حفاظت سپاه با حضور در منزل شهید عبدالله باقری، ضمن عرض تسلیت با بازماندگان وی ابراز همدردی کردند.

مشرق:‌ رئیس جمهوری سابق کشورمان و فرمانده حفاظت سپاه با حضور در منزل شهید عبدالله باقری، ضمن عرض تسلیت با بازماندگان وی ابراز همدردی کردند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سابق کشورمان و سردار گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه امروز (جمعه) با حضور در منزل شهید عبدالله باقری محافظ محمود احمدی‌نژاد ضمن عرض تسلیت به بازماندگان وی ابراز همدردی کردند.

عبدالله باقری که سالها محافظ محمود احمدی‌نژاد بود روز گذشته در محور حلب سوریه و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

شهید باقری متولد سال 61، دو فرزند دختر نیز از خود به یادگار گذاشته است.


حضور احمدی نژاد در منزل محافظ  +عکس

حضور احمدی نژاد در منزل محافظ  +عکس

حضور احمدی نژاد در منزل محافظ  +عکس


ویدیو مرتبط :
محافظ احمدی نژاد در سوریه به شهادت رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از خودروی ویژه حضور در تجمعات مردمی تا شعار "مشایی پاینده باد" در استقبال «خودجوش» از احمدی نژاد! (+عکس)



از خودروی ویژه حضور در تجمعات مردمی تا شعار "مشایی پاینده باد" در استقبال «خودجوش» از احمدی نژاد! (+عکس)

حامیان احمدی نژاد همچنین پوستری در دست داشتند که محتوای آن ، سفرهای او به نیویورک را "حماسه" دانسته و بر روی آن نوشته شده بود: "حسن ختام 8 حماسه ... او می آید"عصرایران - ورود محمود احمدی نژاد به تهران بعد از پایان سفرش به نیویورک ، با استقبال افرادی مواجه شد که خبرگزاری دولت (ایرنا)  آنها را افراد خودجوش نامید.

این افراد که تعدادشان به صدها نفر می رسید با شعار "احمدی زنده باد مشایی پاینده باد" از وی استقبال کردند. آنان پرچم های ایران ، تصاویر احمدی نژاد و بنرهای از پیش چاپ شده و نیز دست نوشته هایی در مدح احمدی نژاد با مضامینی نظیر «دكتر خداقوت»، «احمدی‌نژاد به رنگ آزادگی» و «دكتر دوست‌داریم»، «خسته نباشی قهرمان» و ... در دست داشتند.

به گزارش عصر ایران در این تجمع که خبرگزاری دولت آن را خودجوش نامیده ، احمدی نژاد با خودروی مخصوص حضور در تجمعات حاضر شد که دارای سقف کشویی و دستگیره ای بر روی سقف آن برای حفظ تعادل است.

حامیان رئیس جمهور شعارهایی نظیر "صلی علی محمد یاور رهبر آمد"، "محمود دوستت داریم"، "احمدی ساده زیست، ریشه کن صهیونیست"، " چپ، راست، کارگزار، علیه خدمتگذار" و " احمدی زنده باد ، مشایی پاینده باد" سر می دادند.

حامیان احمدی نژاد همچنین پوستری در دست داشتند که محتوای آن ، سفرهای او به نیویورک را "حماسه" دانسته و بر روی آن نوشته شده بود: "حسن ختام 8 حماسه ... او می آید" !

ناظران سیاسی این استقبال هر چند کمرنگ را نخستین حرکت تبلیغاتی دولت در جهت انتخابات آتی ریاست جمهوری می دانند که در آن شعارهایی درباره گزینه اصلی دولت برای کاندیداتوری ریاست جمهوری داده شد./عصرایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب