اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضرتی:"احمدی‌نژاد اعتراض کند، همسایه موسوی و کروبی می‌شود"



اخبارانتخابات,موسوی و کروبی

حضرتی:

"احمدی‌نژاد اعتراض کند، همسایه موسوی و کروبی می‌شود"

اگر احمدی‌نژاد با همین آهنگ پیش برود، بعد از انتخابات یک حزب فراگیر به نام "پابرهنگان و محرومان" تشکیل می‌دهد! ولی اگر اعتراض کند، دعوا راه بیاندازد و اشکالاتی در روند انتخابات پیش بیاورد، بعد از انتخابات پیش کروبی و موسوی می‌رود و همسایه آنها خواهد شد

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با "خانه ملت" در رابطه با واکنش احتمالی احمدی نژاد در برگزاری انتخابات آتی گفته: حدس می‌زنیم وی کار خاصی نمی‌کند.

در ادامه بخشی از این گفت وگو را می خوانید:

جریان دولت در انتخابات چه نقشی دارد؟

جریان دولت کاملاً سکوت معنادار و معترضانه کرده است و امکان اینکه تا آخرین لحظه سکوت خود را ادامه بدهد، وجود دارد.

احمدی نژاد اگر قرار باشد از نامزدی حمایت کند، جلیلی است زیرا انتقاد کمتری از دولت داشته و به لحاظ ادبیات، گفتمان و نگرش‌ها به هم نزدیک هستند.

به نظر شما احمدی‌‌نژاد در این روزهای آخر موضع‌گیری خاصی درباره انتخابات خواهد داشت؟

حدس می‌زنیم کار خاصی نمی‌کند.

سرنوشت سیاسی او چه می‌شود؟

اگر احمدی‌نژاد با همین آهنگ پیش برود، بعد از انتخابات یک حزب فراگیر به نام "پابرهنگان و محرومان" تشکیل می‌دهد! ولی اگر اعتراض کند، دعوا راه بیاندازد و اشکالاتی در روند انتخابات پیش بیاورد، بعد از انتخابات پیش کروبی و موسوی می‌رود و همسایه آنها خواهد شد.

منبع:fararu.com

 


ویدیو مرتبط :
علی مطهری:قبل از موسوی و کروبی باید احمدی نژاد عذرخواهی کند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حلالیت طلبی احمدی نژاد از میرحسین موسوی و کروبی!



ضد انقلاب , فساد , اخبار سیاسی و اجتماعی

 

«ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" ژورنالیست ضدانقلاب و از مجریان ثابت تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) چهارشنبه 17خرداد (June.06) مدعی شد که رئیس جمهور ایران، آقای احمدی نژاد، نماینده ای را برای «طلب حلالیت» نزد سران فتنه فرستاده است!

نوری زاده گفت: «به نظر می رسد احمدی نژاد دنبال این نیست که دچار قضاوت تلخ مردم ایران شود. احمدی نژاد نماینده ای را نزد میرحسین موسوی و کروبی فرستاده تا از آن ها حلالیت طلب کند. اما ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»

وی افزود: «احمدی نژاد با سخنانی که در مجلس گفت، به دنبال جایگاه جدیدی برای خود است و می توان امید داشت که بتواند در مقابل نظام قد علم کند و بایستد[!] او باید بداند خاندان پهلوی با آن همه خدمت هایی که در حق ملت ایران کردند[!] به قهر مردم گرفتار شدند. پس اگر می خواهد به قهر این ملت ایران دچار نشود باید بعضی چیزها را بازگو و فسادهای اقتصادی را افشا کند.»

ناگفته نماند که نوری زاده به داستان سرایی و قصه پردازی در مورد پدیده های سیاسی و تاریخی شهره است..../جام نیوز