اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«حسین سگ‌باز» گوسفند دزد، دستگیر شد



گوسفند دزد,دزدی,دزدی کردن,سرقت

رییس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یكی از اشرار و سارقان سابقه‌دار معروف به «حسین سگ‌باز» كه اقدام به سرقت احشام و طیور دامداری‌ها می كرد، خبر داد.

 

سرهنگ سید جعفر حسینی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر انهدام باند سارقان احشام و طیور در استان قم گفت: برابر اطلاعات واصله از مردم مبنی بر اینكه فردی شرور و سابقه‌دار به نام حسین معروف به «حسین سگ‌باز» با ایجاد رعب و وحشت شبانه از طریق دیوار وارد قلعه‌های اطراف شهر قنوات و روستاهای همجوار شده و با قمه و قداره ضمن كشتن و مجروح‌كردن سگ‌های نگهبان اقدام به سرقت احشام، طیور و سگ‌های با ارزش می‌كند.

 

وی با بیان اینكه با توجه به نوع گزارش دریافتی و همچنین نوع خشونت در سرقت‌ها گفت: رسیدگی به این پرونده در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت و این در حالی بود كه مالباختگان به علت ترس و وحشت از سارقان از هرگونه اعلام شكایت خودداری می‌كردند.

 

رییس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینكه تحقیقات كارآگاهان برای واكاوی زوایای پنهان این حادثه ادامه داشت گفت: سرانجام از آنجایی كه هیچ‌گونه شكایتی مبنی بر وقوع سرقت در سامانه پلیس آگاهی ثبت نشده بود، ماموران با هماهنگی قضایی رسیدگی به این پرونده را در دستور كار خود قرار دادند و با شناسایی هویت‌های دو همدست دیگر حسین به نام «فاضل» و «فضلعلی» آنان را در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر كردند.

 

حسینی با بیان اینكه سارقان تاكنون به 16 فقره سرقت احشام، طیور، سگ و غیره اعتراف كرده‌اند گفت: كارآگاهان در بررسی دریافتند سارقان پس از سرقت زمانی كه مطلع می‌شدند توسط مالباختگان یا شهود مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، اقدام به تهدید مالباختگان می‌كردند.

 

وی در تشریح شیوه و شگرد سارقان گفت: سركرده باند به نام حسین معروف به «حسین سگ‌باز» با داشتن حدود دو متر قد و همچنین مهارت در امر سگ بازی از دیوار قلعه‌های دامداری اطراف محل سكونت خود و روستاهای اطراف بالا رفته و با به كارگیری مهارت خود در امر هدایت سگ‌ها اقدام به كنترل آنها می‌كرده و در صورت حمله سگ‌های نگهبان با استفاده از قمه و قداره اقدام به كشتن یا مجروح‌كردن سگ‌های نگهبان می‌كرده و پس از آن به اتفاق همدستانش اقدام به سرقت احشام و غیره می‌كرد.

 

رییس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینكه متهمان دستگیرشده به همراه پرونده متشكله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالخران و همچنین كشف دیگر بزه انجام شده از سوی این افراد ادامه دارد.... / ایسنا


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی - نگهداری از دزد دستگیر شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز کردن درب خودرو در 20 ثانیه/دزد حرفه‌ای خودروهای آبادان دستگیر شد



اخبار حوادث - دزد حرفه‌ای خودروهای آبادان دستگیر شد/ باز کردن درب خودرو در 20 ثانیه

ماموران پلیس شهرستان آبادان موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو شدند.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان حین گشت زنی به فردی که در حال باز کردن درب یک خودرو بود مشکوک و جهت بررسی موضوع به وی نزدیک شدند.

سرهنگ حسین کهیایی عنوان داشت: فرد مظنون با مشاهده ماموران قصد داشت متواری شود که با عکس العمل سریع ماموران دستگیر و جهت تحقیقات و بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: ماموران در تحقیقات به عمل آمده از متهم متوجه شدند سارق با مهارتی خاص در 20 ثانیه اقدام به گشودن درب خودرو و سرقت محتویات درون خودرو می‌نموده که در بازجویی های فنی پلیس به بیش از ۶ فقره سرقت از داخل خودرو در شهر آبادان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران