اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسینی: از اعضای سایت احمدی‌نژاد نیستم


وزیر سابق ارشاد اخبار منتشر شده مبنی بر عضویتش در شورای مدیریت سایت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد کابینه محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر عضویت وی در شورای مدیریت سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: من عضو شورای سیاستگذاری سایت شخصی رئیس‌جمهور سابق نیستم.

وی ادامه داد: من نیز این خبر را که در رسانه‌های مختلف منتشر شد دیده‌ام ولی تاکید می‌کنم که این خبر صحیح نیست و از سوی بنده تکذیب می‌شود.

بنابراین گزارش، برخی رسانه‌ها امروز از رونمایی سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان همزمان با روز 12 بهمن خبرداده بودند و اسامی 47 نفر از چهره‌های نزدیک به دولت سابق را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری و مدیریت این سایت عنوان کرده بودند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد



رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد

 

سایت حراج بین المللی خودروی شخصی رئیس جمهور رونمایی شد.به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: این سایت به مدت یک ماه، برای حراج بین المللی فعال است.

 

احمد اسفندیاری با اشاره به اینکه این سایت به چهار زبان فارسی ، عربی ،‌ انگلیسی و فرانسه طراحی شده است، افزود: علاقه مندان در داخل و خارج از کشور می توانند با مراجعه به این سایت، مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ثبت نام برای ایرانیان داخل کشور 50 هزار تومان و علاقه مندان خارج از کشور 50 یورو پیش بینی شده است، افزود: مبلغ ثبت نام نیز به صورت مستقیم، به حساب مشارکت های سازمان بهزیستی، برای ساخت واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان واریز می شود.

اسفندیاری گفت: پس از ثبت نام، متقاضیان بالاترین مبالغ پیشنهادی در حراج حضوری بین المللی خودروی رئیس جمهور دعوت می شوند.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: خیران به عنوان بازوهای توانمند می توانند سازمان بهزیستی را در امر پرداخت ساخت مسکن معلولان و مددجویان کمک کنند.

اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت و تحویل 200 هزار واحد مسکونی به مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی در سه سال آینده افزود: امسال 60 هزار واحد مسکونی، به افراد واجد شرایط تحت پوشش با اولویت زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابلاغ 42 هزار واحد از 60 هزار واحد به مالکان افزود: این واحدها در مرحله نازک کاری و تحویل است.

متقاضیان برای ثبت نام در این سایت به نشانی www.ahmadinejad-car.com مراجعه کنند.../واحد مرکزی خبر