اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسن روحانی یک اصله نهال غرس کرد


رئیس‌جمهور در آستانه گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک اصله نهال غرس کرد.

پایگاه اطلاع‌ رسانی ریاست‌ جمهوری: رئیس‌جمهور در آستانه گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک اصله نهال غرس کرد.

حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در آستانه گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک اصله نهال را در محوطه سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تهران کاشت.




ویدیو مرتبط :
غرس دو اصله نهال به دست رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن روحانی یک اصله نهال کاشت


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با فرا رسیدن هفته‌ «منابع طبیعی» و روز «درختکاری» یک اصله نهال غرس کرد.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با فرا رسیدن هفته‌ «منابع طبیعی» و روز «درختکاری» یک اصله نهال غرس کرد.

 رییس‌جمهور صبح امروز به همراه حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌جمهور و همچنین محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی حضور پیدا کرد و یک اصله نهال غرس کرد.

در این مراسم همچنین استاندار تهران و تعداد دیگری از مقامات وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

رییس‌جمهور پس از آن در جمع خبرنگاران صحبت کرد.