اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسن روحانی فردا در بام ایران زمین


رئیس‌جمهور و برخی از اعضای دولت فردا چهارشنبه در ششمین سفر استانی دولت یازدهم به چهار محال و بختیاری سفر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به همراه برخی از اعضای هیئت دولت در قالب ششمین سفر استانی دولت یازدهم، فردا به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری سفر می‌کنند.

مسیر میدان دوازدهم محرم(فلکه آبی) تا مجموعه ورزشی انقلاب مسیر استقبال مردم از رئیس‌جمهور پیش‌بینی شده است.

این سفر 2 روزه بوده و رئیس‌جمهور از نزدیک با گروه‌های مختلف مردم از جمله نخبگان، علما و سرمایه‌گذاران استان دیدار می‌کند.

بازدید از برخی پروژه‌های استانی نیز از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور عنوان شده است.

روحانی پیش از این پنج سفر به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام و لرستان انجام داده و چهارمحال و بختیاری ششمین سفر رئیس‌جمهور محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ایران حامی حسن روحانی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن روحانی به «بام ایران» می رود


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین نشست‌ها و جلسات برگزار شده در نهاد ریاست جمهوری و دفاتر معاونان رئیس‌جمهور، مقرر شده تا دکتر روحانی و هیئت دولت در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر کنند.

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین نشست‌ها و جلسات برگزار شده در نهاد ریاست جمهوری و دفاتر معاونان رئیس‌جمهور، مقرر شده تا دکتر روحانی و هیئت دولت در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر گفت: زمان قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نشده است، ولی طبق آن‌چه به ما اعلام شده این سفر در آینده‌ای نزدیک صورت می‌پذیرد.

او گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری پروژه‌های جدید راه‌اندازی و عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها و طرح‌های دیگر آغاز می‌شوند.

سلیمانی دشتکی استفاده مطلوب از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام کرد: در این سفر می‌توان به منظور اجرای طرح‌های مهم صنعتی، عمرانی و مادر برنامه‌ریزی و گام مهمی را در راستای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، رونق اقتصادی و رسیدن سریعتر به توسعه پویا و همه‌جانبه برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط این استان برای ایجاد و تقویت‌ طرح‌های صنعتی مناسب است و باید رئیس‌جمهور در این زمینه به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این استان توجه جدی داشته باشد.

او گفت: در استان چهارمحال و بختیاری پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد که تکمیل و راه‌اندازی آن‌ها نیازمند مساعدت دولت تدبیر و امید است که از جمله این پروژه‌ها چهاربانده کردن جاده بروجن، لردگان به خوزستان و همچنین پروژه‌ راه‌آهن این استان و همچنین پروژه‌های دیگری است که به صورت نیمه‌تمام در این استان رها شده‌اند.

سلیمانی گفت: در حال حاضر کارگروه‌های مورد نیاز برای برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده‌اند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه ما منتظر مشخص شدن زمان دقیق سفر رئیس‌‎جمهور و اعضای هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری هستیم.