اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسن روحانی در راه گیلان


کاروان تدبیر و امید در در پانزدهمین سفر استانی خود فردا در سفری دو روزه به استان گیلان می رود.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور و هیات همراه فردا سه شنبه ۲۶ فرودین ماه در اولین سفر استانی خود در سال ۹۴ به استان گیلان سفر می کند.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات سفر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور پس از ورود به استان گیلان و استقبال رسمی در ورزشگاه شهید غضدی رشت با مردم دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری، ادامه داد: همچنین دیدار با نخبگان ، علما و ایثارگران و حضور در جلسه توسعه و سرمایه گذاران از برنامه های رئیس جمهور در اولین روز سفر به رشت خواهد بود.

وی گفت: رئیس جمهور در روز دوم سفر ضمن بازدید از چند پروه و طرح عمرانی در جلسه شورای اداری شرکت و سپس در نشست خبری حضور می یابد.


ویدیو مرتبط :
‫کلیپ جنجالی رییسی خطاب به روحانی: حسن روحانی از امام رضا سیلی خواهد خورد !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن روحانی در گیلان


رییس ‌جمهور جهت انجام اولین سفر استانی خود در سال جدید وارد گیلان شد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش، جهت انجام سفری دو روزه وارد استان گیلان شد.

در اولین برنامه سفر رئیس جمهور، وی با حضور در استادیوم شهید عضدی استان گیلان با مردم شریف این استان دیدار خواهد کرد. همچنین در روز چهارشنبه مطابق معمول با نخبگان و ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار خواهد داشت و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان گیلان با حضور فعالان مختلف بخش‌های خصوصی و مسئولین استان به صورت مشترک شرکت خواهد کرد.

در جلسه توسعه سرمایه گذاری راههای مختلف جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان و راههای پیشرفت این استان مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

رئیس جمهور روز پنج شنبه از پروژه‌های اقتصادی و زیست محیطی و منطقه‌ای استان گیلان دیدار خواهد کرد و پس از آن شورای اداری استان گیلان به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور به عنوان آخرین برنامه‌های سفر استانی به گیلان در نشست خبری اصحاب رسانه استانی شرکت می‌کند.