اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسن روحانی در تبریز


رییس‌جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی شهر تبریز شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور و هیات دولت برای سفری دو روزه به آذربایجان شرقی دقایقی پیش وارد تبریز شدند.

مراسم استقبال مردمی از دکتر روحانی از ساعت 9 صبح در مسیر میدان ساعت به طرف استادیوم تختی آغاز شده و در سایر مسیرها برای جلوگیری از اختلال در تردد شهروندان، مراسم استقبال برگزار نمی‌شود.

پس از مراسم استقبال، رییس‌جمهور در جمع مردم استان در استادیوم تختی حاضر می شود و در مورد مسایل مهم ملی و استانی سخنرانی خواهد کرد.

از مهمترین برنامه‌های رییس جمهور در روز اول سفر خود به آذربایجان شرقی می توان به دو نشست جداگانه با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان و همچنین جلسه با علما و روحانیون، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نخبگان استان اشاره کرد.

بازدید از چند پروژه و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران استان از دیگر برنامه‌های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

گفتنی است دیدارهای مردمی در شهرستان‌های استان با حضور برخی از وزراء و حضور نمایندگان رییس‌جمهور در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
‫کلیپ جنجالی رییسی خطاب به روحانی: حسن روحانی از امام رضا سیلی خواهد خورد !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان سفر حسن روحانی به تبریز



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

رییس‌جمهور کشورمان در هفدهمین سفر استانی دولت چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

به گزارش میزان رییس‌جمهور در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی در بدو ورود به این استان در جمع مردم تبریز سخنرانی خواهد کرد.

روحانی در جریان این سفر در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی و جلسه‌ شورای اداری این استان شرکت خواهد کرد.

برگزاری جلسه مشترک با نخبگان و علمای این استان از دیگر برنامه‌های رییس‌ قوه‌مجریه در سفر به استان آذربایجان شرقی است.

سفر به استان آذربایجان شرقی سومین سفر استانی رییس‎جمهور در سال 94 محسوب می‎شود.روحانی پیش از این در سال جاری به استان گیلان و استان فارس سفر کرده است.

اخبار سیاسی - میزان