اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسادت رامبد به محمدرضا فروتن در خندوانه


محمدرضا فروتن که با یکی از خواهرانش به «خندوانه» آمده بود، از ارتباطش با خانواده و خواهرانش سخن گفت.

خبرآنلاین: محمدرضا فروتن که با یکی از خواهرانش به «خندوانه» آمده بود، از ارتباطش با خانواده و خواهرانش سخن گفت.

او گفت که چهار خواهر دارد و خودش تنها فرزند پسر خانواده است. فروتن به این موضوع هم اشاره کرد که مادرش را از دست داده و هر چهار خواهرش برایش مادری کرده اند.

او بنابر رسم برنامه‌ی خانواده روبه خواهرانش هم حرف زد: «خواهران عزیزم شما پدر مرا در آوردید، اما می‌دانید که چقدر دوستتان دارم و قدردان محبت‌های شما هستم.»

بعد از ایندیالوگ رامبد جوان از او خواست که با خواهرش که به همراه فرزند و همسرش در استودیو حاضر بود، حرف بزند، فروتن هم تقریبا همین جملات را خطاب به خواهرش گفت. خواهرش هم در پاسخ گفت که برادرش(فروتن) را خیلی دوست دارد و دلش می‌خواهد که همیشه کنار او باشد.

رد و بدل شدن این دیالوگ‌ها باعث شد تا رامبد جوان هم یاد خواهرش بیفتد و بگوید که الان در این وضعیت به محمدرضا فروتن حسادت می‌کند و دلش می‌خواهد که خواهرش الان اینجا باشد. جوان گفت که فقط یک خواهر دارد که نامش پوپک است و در این لحظه هم دلش برایش تنگ شده.


ویدیو مرتبط :
فال حافظ و شاهچراغ با رامبد جوان و محمدرضا فروتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا فروتن در «خندوانه» +عکس


محمدرضا فروتن، بازیگر سینمای ایران میهمان «خندوانه» شد.

خبرآنلاین: محمدرضا فروتن، بازیگر سینمای ایران میهمان «خندوانه» شد.

او که این روزها مشغول تحصیل در رشته روانشناسی‌ست به برنامه «خندوانه»آمده تا درباره خودش صحبت کند.

فروتن در آغاز این برنامه گفت: «از روزی که قرار شده به «خندوانه» بیایم اطرافیانم مدام به من می‌گویند که آنجا این پرسش‌ها را از تو می‌کنند و تو باید این کارها را انجام دهی به همین خاطر من هم درگیر این پرسش‌ها بودم و مدام به آن فکر می‌کردم.»

محمدرضا فروتن در «خندوانه» +عکس

محمدرضا فروتن در «خندوانه» +عکس