اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حسادت انگیزه مزاحمت برای دختر



حسادت انگیزه مزاحمت برای دختر

زن جوان به گمان این‌كه دختر كارمند با همسرش ارتباط دوستی دارد، با ارسال پیامك‌های تهدیدآمیز برای وی ایجاد مزاحمت می‌كرد.

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، علیه یك مزاحم تلفنی مرموز شكایت كرد.

شاكی گفت: مدتی است فردی با ارسال پیامك‌های تهدیدآمیز برایم ایجاد مزاحمت كرده و حتی مرا تهدید می‌كند باید از كارم استعفا كنم.

وی افزود: علاوه بر این مزاحمت‌ها، مردان مختلفی هم با همان شماره با تلفن همراهم تماس می‌گیرند و به من فحاشی می‌كنند. نمی‌دانم هدف مزاحم مرموز از این كارها چیست؟

در پی این شكایت، پرونده‌ای تشكیل شد و برای رسیدگی در اختیار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

ماموران ابتدا با استعلام از اداره مخابرات، مالك خط تلفن را شناسایی و به پلیس آگاهی احضار كردند. این مرد در بازجویی گفت كه در چند ماه پیش سیمكارت تلفن خود را به یكی از دوستانش داده و از مزاحمت‌های تلفنی نسبت به شاكی بی‌خبر است.

ردپای یك زن در مزاحمت تلفنی

در مرحله بعدی، دوست مرد جوان به پلیس آگاهی احضار و مدعی شد از چند ماه پیش سیمكارت تلفن همراه را از وی تحویل گرفته و در اختیار خواهرش قرار داده است.

به این ترتیب زن جوان برای مشخص شدن راز این مزاحمت‌ها به پلیس آگاهی شهریار احضار شد و در بازجویی مقدماتی ادعا كرد تاكنون برای كسی ایجاد مزاحمت نكرده است.

در ادامه زن جوان وقتی در مواجهه حضوری با شاكی از سوی وی به عنوان همسر كارفرمایش شناسایی شد، بناچار اعتراف كرد كه برای شاكی تلفنی ایجاد مزاحمت كرده است.

اعتراف به انتقامگیری

متهم زن با اشاره به انگیزه‌اش از این مزاحمت تلفنی گفت: شاكی از مدت‌ها پیش برای همسرم كار می‌كرد تا این‌كه چند بار هنگام مراجعه به محل كار شوهرم، متوجه شدم آنها رابطه صمیمانه‌ای با هم دارند و همین موضوع باعث ناراحتی‌ام شد. گمان می‌كردم میان آنها ارتباطی وجود دارد و دختر جوان درصدد است زندگی‌ام را نابود كند بنابراین موضوع را با پدرشوهرم در میان گذاشتم كه او دختر جوان را اخراج كرد، اما شوهرم به محض اطلاع از این موضوع، با من دعوا كرد و از دختر جوان خواست دوباره سركارش بازگردد.

متهم اضافه كرد: با اطلاع از بازگشت دوباره دختر جوان به محل كارش و طرفداری شوهرم از وی، وضع روحی‌ام به‌هم ریخت و دیگر قادر به تحمل حضور دختر جوان در محل كار شوهرم نبودم و هر لحظه سوءظن من نسبت به رفتار شوهرم و كارمندش بیشتر می‌شد تا این‌كه درصدد انتقام برآمدم، به همین منظور با خط تلفنی كه برادرم به من داده بود، برای دختر جوان تلفنی ایجاد مزاحمت كردم و با ارسال پیامك‌های تهدیدآمیز، از او می‌خواستم محل كارش را ترك كند.

بنابراین گزارش، شاكی با اطلاع از ابراز ندامت متهم پرونده، او را بخشید و به این ترتیب زن جوان آزاد شد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مزاحمت برای دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسادت دختر اروپایی به ایرانی ها!



 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

واقعا حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم در خیابان‌های تهران خانم‌های محجبه بی‌هیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد می‌کنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.

 

 

به گزارش مشرق،وقتی می‌بینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیش‌روی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن می‌گویند، انگار یک مرهم بر زخم‌های زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته می‌شود. -در حالی که اشک‌هایش جاری می‌شود-، من واقعا باورم نمی‌شود که فردا می‌توانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبت‌هایشان را بشنوم.

اینها سخنان یک بسیجی ایرانی نیست بلکه دختری از قلب اروپا این جملات را برزبان میآورد .او که از سخنان رهبر انقلاب به وجد آمده و اشک ازگوشه چشمانش جاریست میگوید: "من از مردم ایران می‌خواهم که به فریاد ساکنین تنها کشور مسلمان اروپا برسند. ما در کوزوو واقعا تحت فشار هستیم. اجازه زندگی بر طبق سبک زندگی اسلامی به ما داده نمی‌شود و عبادات ما تنها به داخل خانه و مساجد کم تعدادمان محدود شده است. واقعا حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم در خیابان‌های تهران خانم‌های محجبه بی‌هیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد می‌کنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.»

این دختر جوان همچنین به سانسور خبری گسترده در زمینه اسلام‌خواهی مردم اشاره کرد و گفت: «متأسفانه اسرائیل در اروپا به شدت نفوذ دارد و مانع از پخش اخبار ماهیت جنبش بیداری اسلامی می‌شود. اروپایی‌ها تقریبا تصور درستی از اساس این جنبش‌ها ندارند و به تبع تبلیغات رسانه‌ها، این انقلاب‌ها را هم چیزی مانند همه جنبش‌های اعتراضی در سراسر جهان می‌دانند. آن‌ها اصلا خبر ندارند که مسلمانانی که در سال گذشته این حرکت را شروع کردند، می‌خواهند با الگوبرداری از نظام ایران، یک ساختار حکومتی پیشرفته و مبتنی بر رأی آزاد مردم بر اساس احکام و قوانین اسلامی در کشورهای خود ایجاد کنند. در اروپا حتی اخبار مربوط به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات پارلمانی مصر هم به شدت سانسور شد.»

وی در پایان هم از قصد خود برای ادامه تحصیل در ایران و حوزه علمیه قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: «چهره آقای خامنه‌ای، صدای آقای خامنه‌ای، صحبت‎های شورانگیز آقای خامنه‌ای و در یک کلام شخصیت آقای خامنه‌ای تنها امید ما برای ادامه دادن به زندگی در این شرایط سخت است. وقتی می‌بینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیش‌روی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن می‌گویند، انگار یک مرهم بر زخم‌های زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته می‌شود. -در حالی که اشک‌هایش جاری می‌شود-، من واقعا باورم نمی‌شود که فردا می‌توانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبت‌هایشان را بشنوم.».../مشرق