اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حساب یارانه ضامن دریافت وام 10 میلیونی


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعلام اینکه حساب یارانه فعالان قرآنی می تواند ضامن دریافت تسهیلات 100 میلیون ریال از این بانک باشد، گفت: تسهیلات درمان در وجه بیمارستان تا سقف 30 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعلام اینکه حساب یارانه فعالان قرآنی می تواند ضامن دریافت تسهیلات 100 میلیون ریال از این بانک باشد، گفت: تسهیلات درمان در وجه بیمارستان تا سقف 30 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

غلامرضا مصطفی پور امروز در نشستی خبری، رشد منایع بانک در سال 92 را 43 درصد اعلام کرد و با بیان اینکه منابع این بانک به 25 هزار میلیارد ریال رسیده است، افزود: همچنین مانده تسهیلات بانک با رشد 43 درصدی به 22 هزار میلیارد ریال رسیده است، در عین حال کل تسهیلات بانک به 47 هزار میلیارد ریال در پایان همین سال رسید که به 980 هزار پرونده تسهیلاتی اختصاص یافت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران متوسط رشد منابع بانکهای تجاری را نیمی از این رشد ذکر کرد و با اشاره به اینکه در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال خارج از سهمیه، منابع تسهیلاتی ازدواج پرداخت شده است، گفت: امسال نیز یک هزار میلیارد ریال برای ازدواج جوان تسهیلات منظور شد. تسهیلات درمان در وجه بیمارستان تا سقف 30 میلیون ریال پرداخت می شود.

وی از پرداخت تسهیلات حمایتی برای رفع مشکلات خرد اقتصادی خبرداد و اظهارداشت: ارائه کارت اعتباری قرض الحسنه با مبلغ 15 میلیون ریال تسهیلات با مهلت زمان استفاده 3 ماه و تقسیط 12 ماهه در دستور کار است و البته این رقم متغیر است.

مصطفی پور از انعقاد تفاهم نامه با موسسات قرآنی و مردمی کشور برای پرداخت تسهیلات به فعالان قرآنی خبرداد و عنوان کرد: برای اولین بار چنین حسابی پیش بینی شده است و افرادی که چنین حسابی دارند، عمشلیات بانکی به راحتی برایشان انجام می شود و پرداخت تسهیلات به مبلغ 10 میلیون تومان با تقسیط 5 ساله برای آنها صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: افرادی که بخواهند از این مجرا تسهیلات دریافت کنند، اگر حساب یارانه آنها در بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد، برای دریافت تسهیلات نیاز به ضامن ندارند.


ویدیو مرتبط :
مقایسه وام ۲۵ میلیونی خودرو و وام ۳ میلیونی ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط دریافت وام 10 میلیونی ازدواج در دانشگاه آزاد/ شرط زمانی اعطای وام



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - شرایط دریافت وام 10 میلیونی ازدواج در دانشگاه آزاد/ شرط زمانی اعطای وام

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارائه وام 10 میلیون تومانی ازدواج به دانشجویان این دانشگاه، شرط لازم برای این وام را ضامن دولتی و سند ازدواج اعلام کرد.

سعید کاردار در گفتگو با مهر، گفت: دانشجویانی که از ششم شهریورماه عقد کرده باشند می توانند با ثبت نام در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد، وام خود را یک ماه بعد دریافت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد این دانشجویان را به پست بانک که طرف قرارداد با دانشگاه آزاد است، برای طی مراحل دریافت وام معرفی می کند.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، به همراه داشتن سند ازدواج و داشتن گواهی کسر از حقوق کارمند شاغل در دولت شرط مهم برای دریافت وام ازدواج است.

وی درباره اقساط این وام، اظهار داشت: کارمزد این وام 11 درصد است که دانشجویان می توانند در 36 ماه آن را پرداخت کنند. تاکنون نیز 150 دانشجو به پست بانک معرفی شده اند.

کاردار درباره شرایط ارائه جهیزیه به دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: سازوکارهای ارائه جهیزیه به دانشجویان در حال آماده سازی است، در واقع دانشگاه آزاد معرف بین فروشنده و مصرف کننده است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، تاکید کرد: سبد کالایی جهیزیه تا پایان مهرماه مشخص می شود.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، دانشجویانی که از ششم شهریورماه سال جاری عقد کنند می توانند از وام 10 میلیون تومانی ازدواج بهره مند شوند، در واقع هر دانشجو می توانند این مبلغ را از پست بانک دریافت کند.
اخبار دانشگاه - مهر