اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حریق گسترده در یک پاساژ در لاله‌زار


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک پاساژ در خیابان لاله‌زار خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک پاساژ در خیابان لاله‌زار خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: در ساعت 17:02 عصر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن با توجه حساسیت موضوع و گزارش های دریافتی ستاد فرماندهی آتش نشانان 5 ایستگاه به همراه دو بالابر و یک خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به محل حادثه واقع در خیابان لاله زار ابتدای خیابان اکباتان اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک پاساژ سه طبقه رخ داده که هر کدام از طبقات آن حدود 300 متر مربع مساحت داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کانون آتش در قسمت شیروانی این ساختمان بود گفت: در این قسمت از ساختمان اجناس زیادی چیده شده بود که حریق خسارت مالی فراوانی به آنها وارد کرد.

وی با اشاره به سرایت آتش به دیگر قسمت های پاساژ اظهار کرد: شماری از کسبه این ساختمان میان دود و آتش محبوس شده بودند که یک گروه از آتش نشانان همزمان با اطفای حریق اقدام به نجات و خارج کردن آنها کردند.

ملکی با بیان اینکه پس از گذشت بیش از یک ساعت آتشنشانان موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و از سرایت آن به قسمت های دیگر ساختمان و اماکن مجاور جلوگیری کردند گفت: در حال حاضر تعدادی از آتش نشانان مشغول انجام عملیات ایمن سازی و لکه گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خاتمه خسارت مالی ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و علت آن پس از بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خاله شادونه گریه نکن زار زار، می برمت لاله زار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مغازه های لاله زار تهران به نشانه اعتراض تعطیل شدند (+جزئیات)



اخبار,اخبار اقتصادی ,مالیات بر ارزش افزوده

 

اخبار اقتصادی - مغازه های لاله زار تهران تعطیل شدند/ دلیل اعتراض: نرخ مالیات بر ارزش افزوده

مغازه های خیابان لاله زار تهران صبح امروز تعطیل شد.

به گزارش نامه نیوز، صبح امروز فروشندگان خیابان لاله زار تهران مغازه های خود را دراعتراض به نرخ مالیات بر ارزش افزوده مصوب برای سال 93 تعطیل کردند.

این در شرایطی است که فعالان خیابان لاله زار در این خیابان حضور دارند و ماموران نیروی انتظامی در حال رایزنی با آنها برای باز کردن مغازه ها هستند.

البته تا کنون مغازه داران به درخواست ماموران نیروی انتظامی در خصوص باز کردن مغازه ها پاسخ مثبتی نداده اند و در مقابل مغازه های خود قرار دارند.

سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به مودیان نرخ مالیات بر ارزش افزوده را در سال جدید هشت درصد (۸ %) اعلام کرده است و قانون بودجه سال 1393 کل کشور هم مقرر کرده است از ابتدای سال جدید علاوه بر افزایش قانونی نرخ مالیات بر ارزش افزوده، یک واحد درصد به عنوان مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده سهم دولت اضافه شود و نرخ مالیات و عوارض ارزش افزوده از ابتدای سال 1393 هشت درصد (8%) خواهد بود.

اخبار اقتصادی - نامه نیوز