اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حریف ایران قهرمان فوتبال ساحلی شد


حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال ساحلی به عنوان قهرمانی رسید.

تسنیم: حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال ساحلی به عنوان قهرمانی رسید

در دیدار پایانی رقابت‌های جام‌ جهانی فوتبال ساحلی که در کشور تاهیتی برگزار می‌شد 2 تیم اسپانیا و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند. روسیه که در مرحله نیمه‌نهایی تاهیتی، میزبان رقابت‌ها را شکست داده بود در این دیدار موفق شد با نتیجه قاطعانه 5 بر یک بر اسپانیا غلبه کند و از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

برای روسیه شکارین، رامانوف، کراش (2 گل) و شیشین گلزنی کردند و در مقابل تنها گل اسپانیایی‌ها را یورنس به ثمر رساند. روسیه در حالی به قهرمانی این رقابت‌ها رسید که در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل ایران به مشکل خورده بود و به سختی با نتیجه 6 بر 5 از سد تیم کشورمان گذشت.

در بازی رده‌بندی این رقابت‌‎ها هم برزیل که در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب اسپانیا شده بود به مصاف تاهیتی رفت. دیدار 2 تیم در وقت‌های قانونی بازی با نتیجه 7 بر 7 به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم سوم را مشخص کند.

دروازه‌بان برزیل ضربه پنالتی لی فونگ کیو از تاهیتی را مهار کرد تا جورجینیو با به گل تبدیل کردن ضربه پنالتی‌اش سلسائو را به عنوان سومی این رقابت‌ها برساند و میزبان رقابت‌ها را در کسب مقام سومی ناکام بگذارد.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد



مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا

مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا - قشم

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل عمان قهرمان اولین دوره مسابقات غرب آسیا شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار فینال اولین دوره مسابقات غرب آسیا به مصاف عمان رفت. دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی 3 بر 3 دست یافتند. شاگردان مارکو اوکتاویو در ضربات پنالتی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند تا در پایان تیم ملی ایران مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش فارس،در دیدار رده‌بندی فلسطین با نتیجه 4 بر 3 بحرین را شکست داد و به مقام سومی رسید./فارس