اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت پسندیده باشگاه آژاکس +عکس


باشگاه آژاکس در حرکتی پسندیده با میدان دادن به یک کودک هشت ساله بیمار ، رویاهای این کودک را به حقیقت تبدیل کردند.

ایسنا: باشگاه آژاکس همیشه به خاطر داشتن آکادمی قوی معروف بوده است. آنها این بار در اقدامی جالب و پسندیده آروزهای فوتبالی یک کودک هشت ساله که از بیماری مهلکی رنج می‌برد را به حقیقت تبدیل کردند و این بازیکن را به ترکیب اصلی آژاکس اضافه کردند.



"جی جی ویلمس " کودک هشت ساله هلندی که از بیماری کشنده "سندرم روده" رنج می‌برد طرفدار پر و پا قرص تیم آژاکس هلند است.

مسئولان هلندی وقتی فهمیدند که این بازیکن به تیم آژاکس علاقه زیادی دارد، رویای او را به حقیقت تبدیل کردند و او را به ترکیب اصلی تیم آوردند و حتی در بازی برابر "بردا" به او میدان دادند.

فرانک دی‌بوئر ، سرمربی آژاکس در نشست خبری در کنار این کودک نشست و با خبرنگاران به گفت‌وگو نشست و به آنها گفت: می‌خواهم بازیکن جدیدی را به شما معرفی کنم. "جی جی" مهاجم چپ است و در تمرینات چشم ما را گرفت و ما تصمیم گرفتیم به این بازیکن هشت ساله میدان دهیم. کارشناسان هلندی با تمجید از بازی کردن "جی جی" اعلام کردند که او بازیکن سریع و باهوشی است و چیزهای زیادی درباره فوتبال می‌داند . این‌ها را می‌توان به راحتی از شیوه بازی کردن او متوجه شد. این پسربچه می‌تواند قهرمان باشگاه آژاکس باشد.

مدرسه فوتبال آژاکس قصد دارد برای بچه‌هایی که از بیماری رنج می‌برند برنامه‌های مختلفی تدارک ببینند که باعث شود روزی فراموش نشدنی برای این کودکان رقم خورد.





ویدیو مرتبط :
فینال جام باشگاه های اروپا میان یوونتوس و آژاکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت پسندیده تماشاگران کره +عکس


این اقدام تماشاگران كره ای در حالی انجام شد كه تماشاگران ایرانی زباله های خود را روی سكوها رها كرده و ورزشگاه را ترك كردند.

ایرنا: این اقدام تماشاگران كره ای در حالی انجام شد كه تماشاگران ایرانی زباله های خود را روی سكوها رها كرده و ورزشگاه را ترك كردند.