اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت مثبت بعضی از وزرا و نزدیکان روحانی


وزیر دادگستری گفت: بنده لیست اموال خود را ارائه داده‌ام و شنیدم که بسیاری از وزرا و معاونان رئیس جمهور لیست اموال خود را ارائه کردند.

تسنیم: حجت الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در خصوص اعلام اموال مسئولان اظهار داشت: پیگیری ارائه لیست اموال مسئولان دولت قبلی نیز به‌عهده وزارت دادگستری نیست، چرا که وظیفه رئیس قوه قضائیه است و این امر انجام شده است و در حال حاضر برای تمام وزرای فعلی، رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور دفترچه فرستاده شده تا لیست اموال کامل ضبط و به رئیس قوه قضائیه فرستاده شود.

وی ادامه داد: این موضوع مربوط به قوه قضاییه است، بنابراین این دستگاه باید در این زمینه توضیح دهد ولی باید بگویم که بنده لیست اموال خود را ارائه داده‌ام و شنیده‌‌ام که بسیاری از وزراء و معاونان رئیس جمهور لیست اموال خود را ارائه کرده‌اند.

وی در خصوص 10 یقه‌سفید در کشور، افزود: رئیس سازمان بازرسی درباره وجود 10 یقه سفید در کشور مطالبی گفته بود و همچنین مطرح شده بود که در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی یقه‌سفیدها وجود داشتند که تعدادی از آنها محاکمه، تعدادی به زندان و تعدادی نیز اموالشان گرفته شده است که معاونان وزیر نیز در آن پرونده بودند.

وزیر دادگستری گفت: بنده به درخواست نمایندگان برای در خصوص "یقه سفید‌ها" در کمیسیون قضایی مجلس حاضر شدم و اطلاعاتی در این زمینه به آنها منتقل کردم.


ویدیو مرتبط :
تاثیر مثبت نامه هشدار وزرا به رئیس جمهور روی بورس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی در مرقد امام: امیدوارم این حرکت، آغازی برای تحول مورد نظر مردم باشد



روحانی در مرقد امام,سخنرانی روحانی در مرقد امام

روحانی در مرقد امام: امیدوارم این حرکت، آغازی برای تحول مورد نظر مردم باشد

رییس جمهور منتخب مردم در نخستین سخنرانی خود پس از اعلام نتایج انتخابات، اظهار کرد: در برابر حماسه بزرگی که مردم آفریدند، سر تعظیم فرود می‌آورم و امیدوارم این حرکت، آغازی برای تغییر و تحول مورد نظر مردم باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات و سرور و خوشحالی همه مردم در سراسر کشور به خاطر دستیابی ملت به هدف بلند سیاسی و اجتماعی خودشان و خلق حماسه بزرگ در این مقطع تاریخی، امروز عصر به محضر رهبر معظم انقلاب رفتم و این پیروزی و شادمانی ملت را به ایشان تبریک گفتم.

وی اضافه کرد: در این دیدار، ایشان راجع به مسائل مختلف رهنمودهایی داشتند و من هم نکات و عرایضی داشتم که در آنجا مطرح شد.

روحانی با اشاره به حضور خود در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پس از دیدار با مقام معظم رهبری به حرم حضرت امام آمدم. حرمی که همه دل‌ها به این حرم و به این مرقد وابسته است. امام (ره) برای ملت ما سربلندی آوردند و من به خاطر تعظیم در برابر این مرقد به عنوان یک وظیفه، خدای را سپاسگزارم.

رییس جمهور منتخب گفت: بعد از مرقد امام (ره)، ان‌شاءالله کنار قبور شهدای 72 تن و شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و سایر شهدا خواهم رفت و امیدوارم این آغازی پربرکت برای یک فصل جدید در کشور ما باشد.

روحانی با اشاره به برگزاری نشست خبری خود در روز دوشنبه (فردا) اظهار کرد: در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

وی اظهار کرد: من باید در برابر حماسه بزرگی که مردم آفریدند سر تعظیم فرود بیاورم. شور و هیجان مردم و نشاط سیاسی مردم موجب شد، رسانه‌های دنیا و سیاسیون در برابر عظمت ملت ایران سر فرود آورند و این نشانه حیات ملت و حرکت مردم برای دستیابی به اهداف مهم و منافع ملی خواهد بود.

روحانی در پایان گفت: ان‌شاءالله این حرکت آغازی برای تغییر و تحول مورد درخواست مردم در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد./ایسنا