اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت زیبای بازیکنان بارسلونا +عکس


اعضای تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با حضور در بیمارستان های کودکان در این شهر از کودکان بیمار عیادت و به آنها هدیه هایی ارائه کردند.

عصرایران: اعضای تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با حضور در بیمارستان های کودکان در این شهر از کودکان بیمار عیادت و به آنها هدیه هایی ارائه کردند.























ویدیو مرتبط :
حرکت جالب بازیکنان تیم بانوان بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حرکت زیبای بازیکنان استقلال


در آغاز دیدار دیروز بین تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان، بازیکنان استقلال تهران در حرکتی زیبا و قابل توجه، کاپشن های ورزشی خود را بر تن کودکانی کردند که در مراسم پیش از شروع بازی همراهشان بودند، تا کودکان از سرمای شدید استادیوم در امان باشند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: در آغاز دیدار دیروز بین تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان، بازیکنان استقلال تهران در حرکتی زیبا و قابل توجه، کاپشن های ورزشی خود را بر تن کودکانی کردند که در مراسم پیش از شروع بازی همراهشان بودند، تا کودکان از سرمای شدید استادیوم در امان باشند.