اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت دنده عقب در اتوبان حادثه آفرید


بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی پدر، کودک پنج ساله را به کام مرگ فرستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در نخستین ساعات صبح امروز در اتوبان زنجان به تبریز سانحه تلخ و ناگواری رخ داد و والدین یک پسربچه 5 ساله در روز عید سعید فطر داغدار شدند.

راننده خودرو سواری پژو 405 بی توجه به عواقب خطرناک حرکت با دنده عقب در اتوبان این حادثه دلخراش را رقم زد و جان کودک را که در صندلی عقب خودرو قرار داشت و از طرفی نیز فاقد کمربند ایمنی بود، گرفت.

وقتی خودرو پژو 405 به صورت دنده عقب در حال حرکت بود به یکباره یک دستگاه خودرو سواری پراید از راه رسیده و با خودرو که حالت مورب پیدا کرده بود از بغل برخورد می کند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان درباره این خبر گفت: کودک که به دلیل شدت ضربه وارده در وضعیت وخیمی قرار داشت به همراه پدر که خود نیز مصدوم شده بود جهت مداوا و درمان به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند که متاسفانه تلاش پزشکان معالج برای نجات جان پسربچه نتیجه نداد.


ویدیو مرتبط :
عبور ماشین‌ها از عرض اتوبان حادثه آفرید....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید



  

۸گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید

 

گازگرفتگی در اردبیل و نمین سه كشته بر جای گذاشت.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اثر گازگرفتگی در اردبیل زن و مردی میانسالی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

در حادثه دیگر كه در منطقه عنبران شهرستان نمین اتفاق افتاد، نگهبان درمانگاه این شهر به علت نشت دود بخاری گازی به داخل آشپزخانه اتاق نگهبانی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اردبیل، بی احتیاطی و عدم بازدید به موقع لوله های اتصالی وسایل گاز سوز و شیلنگ های انتقال گاز به وسایل گرمازا حوادث ناگواری در فصل سرما را بدنبال داشته و دارد.... / خبرگزارى ایسنا