اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت خیرخواهانه ملی پوشان فوتبال ایران


فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به هر کدام از اعضای تیم ملی فوتبال 10 هزار دلار پاداش دادند.

ایسنا: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به هر کدام از اعضای تیم ملی فوتبال 10 هزار دلار پاداش دادند.

 بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال، پس از پیروزی بر قطر هر کدام، مبلغ 10 هزار دلار پاداش دریافت کردند. از این مبلغ پنج هزار دلار از سوی فدراسیون فوتبال و 5 هزار دلار نیز از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است.

اما ملی‌پوشان طبق وعده‌ای که قبلا داده بودند تمامی این پاداش‌ها را به بهزیستی و موسسات خیریه که تعیین شده بود، اهدا کردند.

همچنین پیش از سفر تیم ملی به قطر، پیراهن ملی‌پوشان به برخی از کودکان بهزیستی داده شده بود و مسئولان فدراسیون تصاویری را از این کودکان همراه با پیراهن تیم ملی همراه با صحبت‌های آنها که از ملی‌پوشان می‌خواستند با تمام توانشان مقابل قطر بازی کنند گرفته شده بود و این تصاویر در قطر پیش از عزیمت تیم ملی به ورزشگاه محل بازی برای آنها پخش شد.

پخش این تصاویر احساسات ملی پوشان را برانگیخت و آنها را بیش از پیش متحد کرد.

حرکت خیرخواهانه ملی پوشان فوتبال ایزان


ویدیو مرتبط :
گزارشی از تمرین ملی پوشان فوتبال ایران در گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه آماده‌ سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد



 

 

 

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل چین و در آستانه دیدار برابر کره‌جنوبی اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر در دیدار دوستانه مقابل چین که روز گذشته در زمین حریف به دست آمد، ساعت 14:50 دقیقه امروز جنجو را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

ملی‌پوشان ساعت 18 عصر امروز وارد پکن شده و سپس پایتخت چین را به مقصد سئول، برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی ترک خواهند کرد.

کاروان تیم ملی ساعت 20:30 دقیقه امشب وارد سئول می‌شود تا تمرینات آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل کره‌جنوبی را در پایتخت این کشور پیگیری کند.

بازیکنان سپس صبح فردا به صلاحدید کادرفنی تیم ملی به استراحت می‌پردازند تا خستگی بازی تدارکاتی مقابل چین و سفر به کره‌‌جنوبی از تن آنها خارج شده و عصر فردا نخستین تمرین تیم ملی در کره‌ برگزار خواهد شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی روز دوشنبه در سئول ادامه پیدا خواهد کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل مقابل حریف قدرتمند آسیایی به میدان برود.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود پس از پیروزی مقابل چین، سه‌شنبه هفته جاری به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ملی عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل چین با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های آندرانیک تیموریان و محمد غلامی به پیروزی دست پیدا کرد.