اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت خیرخواهانه رحمتی و تیموریان


تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در تهران قبل از دیدار مقابل سپاهان از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در تهران قبل از دیدار مقابل سپاهان از ساعت 15 و  30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.

احمد جمشیدیان و پژمان نوری دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بودند. این دو بازیکن قطعا به دیدار مقابل سپاهان نخواهند رسید.

* امیرحسین صادقی امروز با چهره‌ای جدید پا به محل تمرین استقلال گذاشت. (وی سبیل‌های خود را به شکلی آرایش کرده بود که میان سایر بازیکنان جلب توجه می‌کرد)

* مهمترین اتفاق امروز حرکت خیرخواهانه آندرانیک تیموریان و سید مهدی رحمتی بود. ماجرا از این قرار است که والدین دو کودک سرطانی از مدتها پیش با حضور در محل تمرین استقلال از تعدادی از بازیکنان این تیم درخواست کمک مالی کردند تا به نوعی هزینه‌های تزریق آمپول‌های 400هزار تومانی این دو فرزند خود را تأمین کنند. رحمتی و تیموریان از مدت‌ها پیش تحقیقات لازم را در این مورد انجام داده و امروز موافقت خود را با پرداخت هزینه‌های آمپول این دو بیمار اعلام کرده و قرار است به زودی تعداد دیگری از بازیکنان استقلال هم روند درمان این دو کودک سرطانی را زیر نظر بگیرند.

* جی لوید ساموئل به همراه مهدی رحمتی امروز با تأخیری کوتاه به محل تمرین رسیدند.

* حدود 50 طرفدار استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های آماده‌سازی آبی‌پوشان بودند.

* دوربین شبکه خبر با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان از نحوه آماده‌سازی و برنامه‌های تاکتیکی این تیم گزارش تهیه کرد.

* تمرین امروز مثل روز گذشته حالتی جدی و سنگین گرفته بود و قلعه‌نویی از ابتدا به بازیکنان استقلال در خصوص نکات لازم تذکر می‌داد. وی تأکید زیادی به بازی روی زمین داشت و از بازیکنان می‌خواست که توپ را بلند نکنند.

* مهمترین آیتم و برنامه‌ تمرینی امروز (دفاع به حمله) بود که مدافعان توپ را به هافبک‌ها داده و آنها از طریق ارسال روی دروازه‌ها فرصت را برای مهاجمین فراهم می‌کردند. محمد قاضی در ضربات آخر عملکرد خوبی داشت و البته مهرداد اولادی و کبه در زدن ضربات نهایی کم دقت بودند که این موضوع با تذکر قلعه‌نویی روبرو شد.

* حمید بابازاده به همراه مهدی رحمتی و سید حسین حسینی برنامه‌ آماده‌سازی گلرها را برعهده داشت.

* شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی، پورحیدری و میرشاد ماجدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

*‌ تیم استقلال در سفر به اصفهان پژمان نوری و احمد جمشیدیان را در اختیار نخواهد داشت اما بقیه بازیکنان این تیم مشکلی برای همراهی ندارند.

* آخرین تیم تیم استقلال فردا ساعت 15 در اصفهان برگزار و نشست خبری قلعه‌نویی و کرانچار نیز ساعت 14 انجام خواهد شد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت 15 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حرکت ارزشمند تیموریان پس از کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه کمیته انضباطی برای حرکت جنجالی سید مهدی رحمتی اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - جریمه کمیته انضباطی برای سیدمهدی رحمتی اعلام شد

کمیته انضباطی احکام اتفاقات دیدار ملوان انزلی و استقلال تهران در انزلی را اعلام کرد.

در بازی ملوان انزلی و استقلال تهران، تماشاگران منتسب به دو تیم و سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تخلفاتی  را مرتکب شدند که کمیته انضباطی در این باره احکامش را  پس از گزارشهای ناظران داوری و انضباطی و همچنین بررسی های کامل زوایای پرونده اعلام کرد.


بر اساس رای اعلام شده باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران نسبت به تیم حریف و داوران با دریافت تذکر به پرداخت 7 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.این رای قابلیت تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف را دارد.

باشگاه استقلال تهران هم به دلیل شعارهای غیراخلاقی تماشاگرانش با دریافت تذکر به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی است.


کمیته انضباطی رفتار غیر متعارف و نادرست مهدی رحمتی دروازه بان استقلال را که در تحریک تماشاگران تیم میزبان موثر بوده تخلف محسوب و نامبرده را به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به وی تذکر می دهد از این به بعد با رعایت شئونات اخلاقی از هر گونه رفتار غیرورزشی پرهیز کند. این رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد.

بر اساس گزارش ناظر، افراد غیرمسئول و ناشناس برخلاف مقررات در کنار زمین رفت و آمد و تجمع داشته اند و علی رغم درخواست نماینده فدراسیون به ریاست هیات فوتبال و نیروی انتظامی، همکاریها لازم را انجام نداده اند که مراتب به جهت توجه به هیات فوتبال استان گیلان تذکر داده می شود.


کمیته انضباطی از حنیف عمران زاده و پژمان نوری بازیکنان استقلال تهران که در طول مسابقه علی رغم برخی ناملایمات و برخوردهای ناشایست تماشاگران تیم مقابل با خویشتن داری رفتار ورزشی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می کند.

کمیته انضباطی از میزشاد ماجدی سرپرست استقلال و مازیار زارع بازیکن تیم ملوان بندرانزلی که برای آرامش در جریان مسابقه نقش موثری داشته اند تقدیر به عمل می آورد.

اخبار ورزشی - فارس