اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت خیرخواهانه دیوید بکهام


پس از امضای قرارداد پنج ماهه دیوید بكهام با پاریسن ژرمن، این هافبك 37 ساله مبلغ قرارداد خود را به طور كامل به مركز خیریه كودكان بی سرپرست بخشید.

روزنامه کیهان: پس از امضای قرارداد پنج ماهه دیوید بكهام با پاریسن ژرمن، این هافبك 37 ساله مبلغ قرارداد خود را به طور كامل به مركز خیریه كودكان بی سرپرست بخشید.

بكهام پس از امضای قرارداد با باشگاه پاریسن ژرمن گفت : در مدت حضورم در پاریسن ژرمن هیچ پولی دریافت نخواهم كرد و تصمیم گرفتم مبلغ قراردادم را به یك مركز خیریه كودكان بی سرپرست در پاریس اختصاص دهم. بكهام اشاره ای به مبلغ دقیق قرارداد خود كه به این مركز اهدا می شود نكرد اما تاكید كرد مبلغ قرارداد او بالا است.

http://uploadyar.com/s1/13596591041.jpg


ویدیو مرتبط :
حرکت غافلگیرکننده روی دیوید بکهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوید بکهام جدید ایران را بشناسید!+عکس




شیث رضایی

 

شیث رضایی مدافع جنجالی پرسپولیس که از فهرست این تیم کنار گذاشته شده است، این روزها در تمرینات تیم فورتانا دوسلدورف حضور دارد تا شاید رضایت مربی این تیم را برای عقد قرارداد جلب کند. شیث که چندی پیش، مدتی را هم در تمرینات توئنته هلند گذراند، امیدوار است که فوتبالش را در دوسلدورف ادامه دهد. این تیم در حال حاضر صدرنشین بوندس لیگای ۲ است و برای صعود به بوندس لیگا، رقابت نزدیکی با گروتر فورت، اینتراخت فرانکفورت، سن پائولی و پادربورن دارد.

نکته جالب درباره شیث اینکه، سایت تی آنلاین در خبری به وضعیت شیث پرداخته و درباره او نوشته: شیث در فوتبال ایران به دیوید بکهام مشهور است! حالا معلوم نیست این لقب کی و چطور به شیث رسیده و چه ویژگی ای باعث شده که او با دیوید بکهام مقایسه شود.