اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت جالب علی کریمی + عکس


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن خود را به چاق‌ترین پسر ایران اهدا کرد.

خبرآنلاین: "علی کریمی" در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و صبا پیراهنش را به "محسن پورمحمدی" چاق‌ترین پسر ایران اهدا کرد. پورمحمدی ۱۷۵ کیلو وزن دارد.

"مهدی مهدوی‌کیا" و "مصطفی دنیزلی" نیز به سمت او رفتند و با چاق‌ترین پسر ایران خوش و بش کردند.








ویدیو مرتبط :
فوق حرکت علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام جالب گل‌محمدی برای علی کریمی + عکس



اخبار ورزشی - پیام جالب گل‌محمدی برای علی کریمی

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیام جالبی برای علی کریمی منتشر کرد.

خداحافظی علی کریمی از فوتبال یکی از اتفاقات مهم فوتبالی در هفته گذشته بود که هنوز هم واکنش های متفاوتی را با خود به همراه دارد.

در این میان یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی فعلی ذوب آهن که سابقه همکاری با کریمی در پرسپولیس را دارد در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی، پیام جالبی را برای شماره 8 اسبق پرسپولیس منتشر کرده است.

او درباره علی کریمی و خداحافظی اش از فوتبال نوشته: «همیشه جات تو فوتبال خالی میمونه 8»

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 
پیش از این صحبت هایی مبنی بر اختلاف نظر میان این دو نفر شنیده می شد؛ به خصوص بعد از خداحافظی مهدی مهدوی کیا در بازی با سپاهان از فوتبال که کریمی هم در تصمیمی احساسی از فوتبال خداحافظی کرد و گفته می شد به دلیل اختلاف با گل محمدی این تصمیم را گرفت.
اخبار ورزشی - فارس