اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرم حضرت معصومه صد سال پیش +عکس


در ادامه گزارش تصاویری با قدمت بیش از یک قرن از حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مشاهده می‌کنید. باشگاه خبرنگاران: در ادامه گزارش تصاویری با قدمت بیش از یک قرن از حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مشاهده می‌کنید.

حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در طول تاریخ همواره مامن و پناهگاه عاشقان اهل بیت بوده است به طوریکه از یک سو مقام والای معنوی شخص این امامزاده بزرگوار و همچنین بواسطه علاقه شدید ایرانیان به ولی نعمتشان امام رضا(ع) و احترام به خواهر تنی آن حضرت از دیگر سوی بر شوق زیارت این حریم آسمانی افزوده است که در ادامه تصاویر قدیمی متعلق به بیش از 100 سال گذشته آن را مشاهده می کنید.

حرم حضرت معصومه(س) در 100 سال پیش + تصاویر

حرم حضرت معصومه(س) در 100 سال پیش + تصاویر

حرم حضرت معصومه(س) در 100 سال پیش + تصاویر


حرم حضرت معصومه(س) در 100 سال پیش + تصاویر


ویدیو مرتبط :
عکس های حرم حضرت معصومه علیها سلام که تابحال ندیده اید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس / امیر قلعه نویی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی فصل پیش استقلال با انتشار تصویر زیر که در حال قرائت زیارتنامه خواهر امام رضا علیه السلام در قم می باشد، در صفحه اجتماعی خود نوشت: «میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک عرض می کنم.»

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - جام نیوز