اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرف های روحانی در مورد ارکستر سمفونیک


رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران بعد از دریافت حکم خود، از برنامه های پیش روی این مجموعه موسیقایی در هفته های آینده سخن گفت.

خبرگزاری مهر: رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران بعد از دریافت حکم خود، از برنامه های پیش روی این مجموعه موسیقایی در هفته های آینده سخن گفت.

انتصابم در ارکستر سمفونیک ربطی به نامه به وزیر ندارد

شهرداد روحانی درباره فعالیت های جدید ارکستر سمفونیک تهران بیان کرد: امروز با بنده تماس گرفتند و از من برای رهبری مهمان ارکستر سمفونیک تهران دعوت به عمل آوردند و تا آنجا که می دانم قرار بر این است که این مجموعه موسیقایی به صورت شورایی کارهای خود را ادامه دهد که از نظر بنده این نوع از مدیریت اشکالی ندارد چراکه بسیاری از ارکسترهای معتبر و معروف اروپایی از جمله ارکستر فیلارمونیک وین به شکل شورایی اداره می شود و مدیریت این مجموعه در هر برنامه از یک رهبر مهمان دعوت می کند.

وی افزود: به هر حال طی روزهای اخیر عزیزان تصمیم گرفتند که ارکستر سمفونیک تهران به شکل شورایی اداره شود که به نظر ما این فضا بار مسوولیت را از رهبر ارکستر بر می دارد و اشکالی هم ندارد. به هر ترتیب با تغییر این ساختار باز هم فعالیت های ارکستر سمفونیک تهران ادامه دارد و بنده به عنوان رهبر مهمان در خدمت ارکستر سمفونیک تهران خواهم بود. روحانی درباره اولین برنامه های ارکستر سمفونیک به رهبری جدید گفت: اولین برنامه اجرایی ارکستر سمفونیک تهران در دوره جدید روز پنجم خردادماه برگزار می شود البته با وجود اینکه فرصت بسیار کم است اما ما رپرتوار ارکستر را مشخص کردیم و طی روزهای آینده به صورت مشروح اعلام خواهیم کرد.

رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا انتخاب وی به عنوان رهبر مهمان به موضوع نامه چند هفته گذشته خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط دارد یا خیر، توضیح داد: این انتخاب به هیچ عنوان با آن نامه ارتباطی ندارد. به هر ترتیب علاقه مندان می دانند که طی روزهای گذشته جلساتی درباره ارکسترها برگزار شده که طرفین به توافق نرسیدند و بعد از این عدم توافق بود که شورا تصمیم گرفت از بنده به عنوان رهبر مهمان دعوت کند. من باز هم اعلام می کنم این انتخاب هیچ ربطی به نامه بنده به آقای جنتی ندارد و با توجه به اینکه طرفین در جلسه آخر شورا به نتیجه لازم نرسیدند بنده به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شدم.

ارسال دیدگاه


ویدیو مرتبط :
ارکستر سمفونیک تهران | جدیدترین اجرای ارکستر سمفونیک تهران با حضور 58 نوازنده در تالار وحدت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک شد


شهرداد روحانی هنرمند با سابقه عرصه موسیقی، به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شد.

خبرگزاری مهر: شهرداد روحانی هنرمند با سابقه عرصه موسیقی، به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شد.

بنیاد فرهنگی و هنری رودکی طی حکمی شهرداد روحانی موسیقیدان و آهنگساز با سابقه به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران منصوب کرد.