اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرف های تند و تیز «حمید عسگری» در رادیو


خواننده سه گانه «کما» سه شنبه شب با حضور در یک برنامه رادیویی اظهارات جالب توجهی را بر زبان آورد

تماشا:خواننده سه گانه «کما» سه شنبه شب با حضور در یک برنامه رادیویی اظهارات جالب توجهی را بر زبان آورد:

حمید عسگری که در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش «سرنوشت» است، به برخی سیاست های موسیقی، چهره های حاضر در بازار و اتفاقات حول و حوش موسیقی واکنش نشان داد.

بخش هایی از صحبت های این خواننده را می خوانید:

- آلبوم بهنام صفوی خیلی خوب بود و پرفروش ترین آلبوم سال انتشارش هم بود و من هم در یکی از گفت و گوهایم به این خواننده بابت انتشار این اثر خوب و استاندارد تبریک گفتم. متاسفانه این روال که در شاخه های هنری مختلف، چهره ها هرگز سعی در تعریف از دیگر چهره ها ندارند، روند نادرست و غلطی است که من به شدت در این باره موضع دارم و اعتقادم این است که همیشه باید از کارهای خوب دفاع کرد.

حرف های تند و تیز «حمید عسگری» در رادیو

- همه قطعاتی که من اجرا می کنم به نوعی حرف دل خود من است. حالت دومی هم هست حرف دل مردم جامعه و دوستان و دور و بری هایم است. موسیقی در کشور ما حدود بیست سال تعطیل بوده و همین باعث شده که موسیقی که این روزها به نام موسیقی به خورد مردم داده می شود، موسیقی جدی و قوی نباشد. ما کیلومترها با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

- هر کسی که مخاطب موسیقی من است به خوبی می داند من استقلالی هستم و از آنجایی که اکثر آدم هایی که جنوبی الاصل هستند، خون آبی در رگ هایشان است، ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم!

- امیر قلعه نویی در استقلال خوب نتیجه گرفته و همین به نظرم برای خوب جلوه دادن کارنامه کاری یک مربی خوب است ولی به شخصه همیشه دوست داشته ام که مربی در استقلال باشد که حاشیه کمتری داشته باشد.

- ناصر حجازی را از زمان نوجوانی دوست داشتم. مخصوصا زمانی که ایشان مربی استقلال شدند، این علاقه چند برابر شد. آقای حجازی نیازی به تعریف و تمجید من و شما ندارند. خدا رحمتشان کند. جزو افتخارات من بود که چند هفته قبل از فوتشان در محل باشگاه استقلال با ایشان دیداری داشتم. واقعا ناصر حجازی انسان بزرگواری بود. همان طرز فکری که من درباره ایشان داشتم در مواجهه حضوری با ایشان هم به حقیقت پیوستند. خدایش بیامرزد.


ویدیو مرتبط :
انتقادات تند و تیز مداح سرشناس به برنامه تند و تیز عادل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت‌های تند و تیز قلعه نویی در رادیو


سرمربی استقلال در مصاحبه با رادیو، حرف‌های جالبی برای شنوندگان زد. گزیده‌ای از صحبت‌های تند و تیز او را بخوانید:

سایت گل: امیر قلعه‌نویی به کسانی که لقب «مافیا» به او داده‌اند پیغام داد بیایید مافیای اصلی را نشان‌تان بدهم!

او که طی ۱۰ سال اخیر ۵ بار در لیگ برتر قهرمان شده می‌گوید: «می‌توانستم خیلی موفق‌تر از این‌ها باشم اما در پشت پرده سناریویی نوشته‌اند و نمی‌گذارند از یک حدی بالاتر بروم.»

سرمربی استقلال در مصاحبه با رادیو، حرف‌های جالبی برای شنوندگان زد. گزیده‌ای از صحبت‌های تند و تیز او را بخوانید:

مافیا کسی است که توپ و لباس وارد می‌کند

حرف‌های علی دایی درباره توپ‌های لیگ برتر کاملا درست بود. بروید ببینید این توپ‌های بی‌کیفیت را چه کسی وارد کرده و چه مسائلی پشت پرده این کار بوده است. روی صحبتم با آن‌هایی است که به من می‌گویند مافیای فوتبال؛ مافیای فوتبال آن‌هایی هستند که لباس و توپ بی‌کیفیت وارد می‌کنند و کلی سود به جیب می‌زنند.

امان از قراردادهای پشت پرده

دیروز کادر فنی تیم ملی آمده بودند سر تمرین استقلال. در مورد لباس تمرین بازیکن‌ها تذکراتی دادند که به نظرم درست بود. می‌گویند لباس تمرین باید همرنگ لباس مسابقه باشد که چشم بازیکن‌ها عادت کنند و بتوانند همدیگر را در زمین پیدا کنند. این نظر درستی است اما ما دست‌مان بسته است و این هم تقصیر همان‌هایی است که قرارداد می‌بندند و لباس وارد می‌کنند.

چون دروغ نمی‌گویم با من بد می‌شوند

من بچه مسلمانم و اسلام را از مادرم یاد گرفتم. همیشه سعی می‌کنم از اسلام و اهل بیت پیروی کنم. به همین دلیل دروغ نمی‌گویم و همین دروغ نگفتن برایم مشکلات زیادی درست کرده است. دو سال پیش با تراکتورسازی بالاتر از سقف قرارداد بسته بودم و این را خودم صادقانه گفتم. بعد از آن تراکتوری‌ها چون دروغ نگفتم با من بد شدند. برایم کلی مشکل درست کردند و هزار تا انگ به من چسباندند. در حالی که من در سخت‌ترین شرایط برایشان کار کرده بودم. در شرایطی که پنج ماه پول نگرفته بودیم و بازیکن نداشتیم تیم دوم لیگ شدیم. در واقع قهرمان واقعی آن لیگ ما بودیم.

یکی از دلایلی که مدیرعامل تراکتور با من بد شد این بود که گفتم فوتبالی‌ها خانه‌نشین هستند ولی یک عده از بیرون فوتبال آمده‌اند و به فوتبال چسبیده‌اند.

۵ بار قهرمانی، نیم ساعت حرف فنی

ما پنج بار قهرمان لیگ شدیم ولی یکی نیامد بپرسد چطوری قهرمان شدی و چه برنامه‌ای داشتی؟ در تمام این سال‌ها این همه مصاحبه با من شد اما فقط یک بار از من سوال فنی پرسیدند و اجازه دادند درباره مسائل فنی صحبت کنم. آن هم یک مصاحبه با شبکه خبر بود که کلا نیم ساعت طول کشید و تازه در آن برنامه نیم ساعته هم فقط من نبودم و برنامه مهمان‌های دیگری هم داشت!

نمی‌گذارند از یک جایی بالاتر بروم

من می‌توانستم بیشتر از این‌ها موفقیت کسب کنم اما سناریو این است که از یک جایی به بعد جلوی پیشرفت من را بگیرند. سناریو این است که تا یک جایی می‌گذارند بروم بالا و از آنجا به بعد جلویم را می‌گیرند. من با سپاهان می‌توانستم قهرمان آسیا شوم اما نگذاشتند. وقتی با سپاهان تا ۸ تیم آسیا رفتیم سال بعد نگذاشتند بمانم. گفتند پول نداریم و قرار شده با شرایط جدیدی کار کنیم. اما دیدید که وقتی من رفتم بیشتر از هر سال پول خرج کردند. نقشه این است که قلعه‌نویی از یک جایی بخواهد بالاتر برود جابه‌جایش می‌کنند.