اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حراج پیراهن مالدینی در ایران


پیراهن پائولو مالدینی برای انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

سایت باشگاه پرسپولیس: با هماهنگی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه ویتامین «ث» و شبکه سوم سیما و پایان رأفت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «ث» برای علاقمندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

پایان رأفت که در پایان بازی ستاره‌ها بالافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود از انجام این امر را انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقمند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهادی 30 میلیونی تومان ارائه کردند ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ 200 میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آنرا به امور خیریه اختصاص بدهیم.

گفتنی است؛ در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «ث» سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و پایان رأفت بازیکن سابق پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
علی ضیا خیریه و پول های پیراهن مالدینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حراج 200 میلیونی پیراهن مالدینی!




اخبار ورزشی - حراج 200 میلیونی پیراهن مالدینی!

پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان روز پنجشنبه در برنامه "ویتامین 3" برای انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد. پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس امیدوار است این پیراهن به مبلغ 200 میلیون تومان به حراج برود.

با هماهنگی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه "ویتامین 3" و شبکه سوم سیما و پایان رأفت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنجشنبه "ویتامین 3" برای علاقمندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

اخبار,اخبار ورزشی,حراج  پیراهن مالدینی

 

پایان رأفت که در پایان بازی ستاره‌ها بالافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود از انجام این امر را انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقمند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهادی 30 میلیونی تومان ارائه کردند ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ 200 میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آنرا به امور خیریه اختصاص بدهیم.

در برنامه صبح پنجشنبه "ویتامین 3" سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.
اخبار ورزشی -سایت گل