اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حراج اولین قرارداد رسمی گروه بیتلز +عکس


اولین قرارداد رسمی اعضای گروه بیتلز و مدیر برنامه‌های‌شان در یک حراجی به فروش می‌رسد. این قرار داد که زمینه‌ساز ظهور بزرگترین گروه تاریخ موسیقی شد در اول اکتبر سال 1962 و چهار روز قبل از عرضه اولین سینگل آنها Love Me Do امضا شده بود.

کافه سینما: اولین قرارداد رسمی اعضای گروه بیتلز و مدیر برنامه‌های‌شان در یک حراجی به فروش می‌رسد. این قرار داد که زمینه‌ساز ظهور بزرگترین گروه تاریخ موسیقی شد در اول اکتبر سال 1962 و چهار روز قبل از عرضه اولین سینگل آنها Love Me Do امضا شده بود.

در این قرارداد که بیش از پنج سال اعتبار داشت امضای هر چهار عضو گروه و مدیر برنامه‌های‌شان برایان اپشتین به چشم می‌خورد. در این قرارداد بندی وجود دارد که بر طبق آن در صورت نارضایتی حداقل دو نفر از اعضای گروه نسبت به عضو دیگر، آن شخص مجبور به ترک بیتلزها می‌شد و اختیارات بسیار زیادی هم برای اپشتین در نظر گرفته شده بود.

فروش اولین قرارداد رسمی گروه بیتلز در یک حراجی + عکس

گابریل هیتون که یکی از افراد متخصص در حیطه نشر کتاب و نوشتن متون ادبی است در این باره می‌گوید: "بدون این قرارداد و روابطی که به واسطه آن به وجود آمدند تصور آن چه بیتلزها در عرصه موسیقی به دست آوردند باورنکردنی به نظر می‌رسید. عرضه و رهبری گروه بیتلز و انسجام درونی آن‌ها تا حدود بسیار زیادی مدیون پل اپشتین است. او همانطوری که پل مک کارتنی بیان کرده بود عضو پنجم گروه بود."

فروش اولین قرارداد رسمی گروه بیتلز در یک حراجی + عکس

این قرارداد با قیمت پایه دویست و پنجاه هزار پوند به حراج گذاشته شده است و انتظار می‌رود با قیمتی بیش از نیم میلیون پوند فروخته شود.


ویدیو مرتبط :
اولین فیلم رسمی گروه خوش خنده یا همان funGROUP

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس رسمی سومین فیلم «هابیت»




سازندگان سه‌گانه بلندپروازانه پیتر جکسون در حالی اولین عکس رسمی فیلم سوم این مجموعه را منتشر کردند که فیلم اول هنوز اکران نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه «هابیت» که پیش‌درآمدی بر سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» است، ابتدا قرار بود در قالب دو فیلم به پرده سینماها راه پیدا کند، اما سازندگان فیلم تصمیم گرفتند این مجموعه قسمت سوم هم داشته باشد.

استودیوهای نیولاین و برادران وارنر در نهایت عنوان فیلم دوم این سه‌گانه را از «هابیت: رفت و برگشت» به «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ تغییر دادند و عنوان «هابیت: رفت و برگشت» را روی فیلم سوم گذاشتند.

«هابیت: یک سفر غیرمنتظره» اولین فیلم «هابیت» 14 دسامبر (24 آذر) در قالب دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده می‌رود. فیلم دوم با عنوان «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ 13 دسامبر 2013 اکران می‌شود و «هابیت: رفت و برگشت» 18 ژوئیه 2014 به نمایش درمی‌آید.

سینمای جهان, اخبار فرهنگی و هنری

اورلاندو بلوم در نقش لگولاس و لوک ایوانز به نقش بارد در «هابیت: رفت و برگشت»

داستان سه‌گانه جدید جکسون در «سرزمین میانی» 60 سال پیش از ارباب حلقه‌ها روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند.

فیلمنامه سه‌گانه «هابیت» را جکسون، فران والش، فیلیپا بوینز و گی‌یرمو دل تورو را بر مبنای رمان‌ جی آر. آر. تالکین نوشته‌اند.

جکسون سال 2004 برای فیلم «بازگشت پادشاه» آخرین بخش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» برنده سه جایزه اسکار شد. این فیلم درمجموع 11 جایزه اسکار دریافت کرد. مجموع فروش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» شامل «یاران حلقه»، «دو برج» و «بازگشت پادشاه» حدود سه میلیارد دلار بود.
 منبع:khabaronline.ir