اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حذف پیمان قاسم خانی از خندوانه؟!


هفته قبل روزنامه بانی فیلم نوشت که به دو قسمت از برنامه «خندوانه» مجوز پخش داده نشده؛ یکی برنامه مربوط به بهرام رادان (که با توجه به حاشیه هایش در شبکه های اجتماعی و بعدا تکذیب و عذرخواهی اش در کیهان، قابل پیش بینی بود) و دیگری، قطب الدین صادقی که جدا از سابقه و استادی در زمینه تئاتر، هم اکنون مشغول بازی در سریال «معمای شاه» (محمدرضا ورزی) است.





هفته نامه تماشاگران امروز: هفته قبل روزنامه بانی فیلم نوشت که به دو قسمت از برنامه «خندوانه» مجوز پخش داده نشده؛ یکی برنامه مربوط به بهرام رادان (که با توجه به حاشیه هایش در شبکه های اجتماعی و بعدا تکذیب و عذرخواهی اش در کیهان، قابل پیش بینی بود) و دیگری، قطب الدین صادقی که جدا از سابقه و استادی در زمینه تئاتر، هم اکنون مشغول بازی در سریال «معمای شاه» (محمدرضا ورزی) است. اگرچه این خبر بلافاصله از طرف تهیه کننده خندوانه تکذیب شد.

در دفتر خندوانه، تخت وایت بردی است که نام مهمانان هر برنامه، زمان ضبط و زمان پخش آن نوشته شده. در آن تخته نام های مهم دیگری هم هست که به آنتن نرسیده اند و با توجه به پایان سری اول، هیچ گاه پخش نخواهندشد. یکی از مهم ترین هایش «پیمان قاسمخانی» است که با وجود اعلام در رسانه ها، هیچ وقت خندوانه ای نشد. حالا که همه دنبال علت برای مجوز ندادن به خندوانه و ممیزی های آن هستند، برای این قسمت پخش نشده هم گمانه زنی کنند!


ویدیو مرتبط :
واکنش مهراب قاسم خانی به حذف همسرش در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیمان قاسم‌ خانی: سر خورده ام


قرار بود دور «سازمان‌های سینمایی ریز و درشت» دوره بیفتند كه این چه نشتری بود كه به قلبمان نشست و حالا چه باید بكنیم.