اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حذف ویزای عراق برای زائران صحت ندارد


مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق گفت: حذف ویزای کشور عراق برای زائران ایرانی صحت ندارد و تمام ایرانیان برای ورود به کشور عراق باید از قبل ویزا تهیه نمایند.

خبرگزاری ایرنا: مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق گفت: حذف ویزای کشور عراق برای زائران ایرانی صحت ندارد و تمام ایرانیان برای ورود به کشور عراق باید از قبل ویزا تهیه نمایند.

مصطفی قاسمی اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 ایرانی به خاطر ورود غیر قانونی به عراق توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شده اند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت قوانین کشور عراق از سوی تمام زایران ایرانی و مکلف بودن همه زایران ایرانی بر رعایت این دستورات، تصریح کرد: هر فردی بدون ویزا به کشور عراق وارد شود، دستگیر شده و با وی به عنوان مجرم از سوی دستگاه قضایی عراق برخورد خواهد شد.

* زائران ایرانی در کربلا زیاد توقف نکنند


قاسمی با بیان این که بازگشت زایران ایرانی از کربلا آغاز شده، تاکید کرد: با توجه به حجم زیاد زایران اربعین حسینی در کربلای معلی، زائرانی سعی کنند پس از زیارت (قبل از روز اربعین) این شهر مقدس را ترک کنند و در آن متوقف نشوند.

وی در عین حال گفت: اگر زائران ایرانی تا پنج شنبه در کربلا اقامت داشتند به دلیل حجم یکباره و زیاد زائران حسینی برای ترک کربلا، تعجیل نکنند و خروج خود را از این شهر برای پس از جمعه برنامه ریزی کنند.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق با تاکید بر این که زائران ایرانی در هنگام ترک کربلا به هیچ وجه تعجیل نکنند، افزود: در هنگام خروج از کربلا وسایل نقلیه متفاوتی برای زایران پیش بینی شده و زایران باید در هنگام سوار و پیاده شدن به وسایل نقلیه نهایت دقت را بکنند تا با مشکلات شکستگی و آسیب دیده گی مواجه نشوند.

قاسمی ادامه داد: هر آنچه که در هنگام ورود برای زایران ایرانی در نظر گرفته شده در هنگام خروج نیز مهیا شده است و زایران در صورت برخورد با هر مشکل با شماره تلفن های 07805106699 و 07812729696 تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
صدا و سیما در خروج را به سروش صحت نشان داد: گزارشی از حذف سروش صحت از برنامه «کتاب باز»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عراق نرخ ویزای زائران اربعین را اعلام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عراق نرخ ویزای زائران اربعین را اعلام کرد

وزارت خارجه عراق روز پنجشنبه نرخ ویزای زایران ایرانی برای ورود به عراق جهت زیارت اربعین حسینی را ۴۰ دلار اعلام کرد.

 

اخبار اجتماعی - مهر