اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حذف دوستی در فیس بوک خون به پا کرد


پدر این دختر كه از رفتار این زوج عصبانی شده بود و آن را بی‌مورد می‌دانست، همراه با همدستش به خانه آن دو رفته و این زوج را كشتند.

ایسنا: مردی آمریكایی یك زوج جوان را به دلیل حذف نام دخترش از لیست دوستان خود در فیسبوك به قتل رساند.

پلیس محلی ایالت تنسی اعلام كرد: پدر این دختر كه از رفتار این زوج عصبانی شده بود و آن را بی‌مورد می‌دانست، همراه با همدستش به خانه آن دو رفته و این زوج را كشتند.

پلیس با اعلام اینكه جسد این زوج را در منزلی در بخش شمال شرقی این ایالت پیدا كرد، گفت: نوزاد 8 ماهه این زوج در این حادثه آسیبی ندیده‌ است.

این جنایت پنج ساعت پس از وقوع آن و هنگامی كه همسایه سابق این زوج برای گرفتن یك بسته پستی به منزل آنان مراجعه كرده ‌بود، فاش شد.

این زوج پیش از مرگشان، از دختر این مرد به دلیل اذیت‌های مكررش به پلیس شكایت كرده بودند.

آن دو در شكایتشان گفته بودند كه پس از حذف نام این دختر از لیست دوستانشان اذیت‌های او آغاز شده است.


ویدیو مرتبط :
آموزش حذف اکانت فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف همزمان چندین نفر از لیست دوستان در فیس بوک



 

فیس بوک ,  ترفندهای فیس بوک

حذف همزمان چندین نفر از لیست دوستان در

همانطور که می دانید برای حذف افراد از لیست دوستان در فیس بوک شما باید آنها را Unfriend کنید. اما تصور کنید که شما می خواهید چندین نفر را از لیست جداگانه حذف کنید. طبیعتا حذف یکی یکی افراد وقت گیر است. اما در این پست روشی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک چندین نفر را به صورت همزمان از لیست دوستان خود در فیس بوک حذف کنید.

کاربران مرورگر کروم مراحل زیر را دنبال کنند:
ابتدا افزونه Tampermonkey را دانلود و نصب کنید. سپس به این سایت بروید و اسکریپت Delete Facebook Friend را دانلود و نصب کنید. برای دانلود این اسکریپت کافی است بر روی دکمه Install کلیک کنید. بعد از نصب این اسکریپت به لیست دوستان خود در فیس بوک بروید. همانطور که مشاهده می کنید در کنار پروفایل دوستان خود علامت Checkbox اضافه شده است. برای حذف دوستان خود افراد مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی دکمه Delete Selected Friends کلیک کنید.

فیس بوک ,  ترفندهای فیس بوک

کاربران مرورگر فایرفاکس باید قبل از نصب اسکریپت بالا، افزونه Greasemonkey را دانلود و نصب کنند. بقیه مراحل به همان ترتیب گفته شده در بالاست.
منبع:hinetwork.ir