اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حذف توئیت مرگ «ابوبکر البغدادی»+عکس



اخبار بین الملل - حذف توئیت مرگ «ابوبکر البغدادی»+عکس

یک حساب کاربری وابسته به گروهک داعش، اعلام کرد که خلیفه خودخوانده این گروهک کشته شده است و بزودی جانشین وی اعلام می‌شود اما این توئیت خود را سپس حذف کرد.

صفحه حساب کاربری «مؤسسه الاعتصام» که خود را منتسب به گروهک داعش می‌داند، دوشنبه‌شب با انتشار توئیتی مرگ «ابوبکر البغدادی» سرکرده این گروهک را تأیید کرد.

تاکنون چندین بار خبر مرگ یا زخمی شدن البغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر شده اما هیچ یک تاکنون تأیید نشده است. وزارت دفاع آمریکا در خصوص حمله جدید به یک کاروان داعش در عراق که در پی آن گفته شد، البغدادی زخمی شده است، اعلام کرد که جراحت وی را تأیید یا رد نمی‌کند، اما شب گذشته رسانه‌ها اعلام کردند که وزیر خارجه عراق در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است که البغدادی بر اثر جراحات وارده کشته شده است.

صفحه «مؤسسة الاعتصام» در توئیت خود اعلام کرده بود که «بزودی جزئیات کشته شدن خلیفه بغدادی و همچنین بیعت با خلیفه جدید را منتشر خواهیم کرد».

این صفحه ساعاتی بعد این توئیت را از صفحه خود حذف کرد. پیش از این نیز تصویری از مرگ فردی مشابه البغدادی منتشر شده و ادعا شده بود که البغدادی کشته شده است. تاکنون هیچ مقام عراقی صحت خبر کشته شدن البغدادی را رسما تائید نکرده است.

همچنین چند روز گذشته آنچه سخنگوی داعش نامیده می‌شود و همچنین وزیر دفاع و وزیر کشور عراق اعلام کردند که البغدادی زخمی شده و برای درمان به سوریه منتقل شده است. «استیو وارن»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز گفته بود «ما هیچ اطلاعاتی درباره تایید گزارش‌ها مبنی بر کشته و یا زخمی شدن ابوبکر البغدادی نداریم».

 

اخبار,اخبار بین الملل ,ابوبکر البغدادی

 

اخبار,اخبار بین الملل ,ابوبکر البغدادی

 اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
همسر ابوبکر البغدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوبکر البغدادی نوه صدام است؟ + عکس




اخباربین الملل - ابوبکر البغدادی نوه صدام است؟ + عکس

کاربران شبکه های اجتماعی، اخیرا تصویری قدیمی از ˈعلی حسین کاملˈ نوه صدام دیکتاتور سابق عراق و تصویر منتسب به ˈابوبکر البغدادیˈ سرکرده تروریست های داعش را منتشر کرده اند که شباهت زیادی به هم دارند.

کاربران شبکه های اجتماعی با توجه به شباهت زیاد تصویر علی حسین کامل فرزند ˈرغدˈ دختر صدام حسین با تصویر منتسب به بغدادی در مسجد موصل، احتمال دادند که این دو نفر یکی هستند.

دختر دیکتاتور سابق عراق ضمن حمایت از حملات تروریست های داعش علیه مردم عراق، آمادگی خود را برای پیوستن به آنان اعلام کرده است.


اخبار,اخباربین الملل,سرکرده تروریست های داعش

اخبار بین الملل -  ایرنا