اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حداد عادل با مقامات سوريه ديدار مي کند



 

 

 

دمشق - رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ، جمعه شب براي ديدار با مقامات سوري و شرکت در هفته فرهنگي ايران و فلسطين ، وارد دمشق شد.

 

به گزارش خبرنگار ايرنا از دمشق ، "غلامعلي حداد عادل" در سفر دو روزه خود به دمشق ضمن ديدار با رئيس مجلس سوريه ، در جمع استادان زبان فارسي در رايزني فرهنگي ايران در دمشق سخنراني مي کند.

 

شرکت در آيين گشايش هفته فرهنگي ايران و فلسطين که شنبه شب با حضور وزير فرهنگ سوريه و مقامات سياسي و فرهنگي فلسطين در مرکز فرهنگي اردوگاه يرموک برگزار مي شود ، از ديگر برنامه هاي رئيس کميسون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در دمشق است.

 

حداد عادل پس از دمشق ، براي شرکت در مراسم تجليل از برخي نويسندگان لبناني ، به بيروت سفر مي کند.

 

هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و فلسطين از 21 آذر در مرکز فرهنگي اردوگاه فلسطيني نشين "يرموک" دمشق آغاز مي شود.

 

گشايش سه نمايشگاه "آثار هنري ايران و فلسطين" ، "ميراث فرهنگي فلسطين" و "کتاب" ، نمايش فيلم سينمايي "هيام" به کارگرداني "محمد درمنش" از جمهوري اسلامي ايران و نقد آن توسط يک منتقد سينمايي از فلسطين و نيز شعرخواني ، از برنامه هاي هفته فرهنگي ايران و فلسطين است.

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حداد عادل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقادات شدید مطهری به حداد عادل


فرزند شهید مطهری با تاکید بر اینکه زبان عربی،زبان دین ما است از «عربی زدایی» در فرهنگستان زبان فارسی انتقاد کرد.

وی