اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حدادی‌ فر: اگر استقلال مرا می‌خواهد باید...


قاسم حدادی‌فر هافبک چپ پای ذوب آهن معتقد است اگر این تیم فجرسپاسی را شکست ندهد کارش برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت خواهد شد.

خبرآنلاین: قاسم حدادی‌فر هافبک چپ پای ذوب آهن معتقد است اگر این تیم فجرسپاسی را شکست ندهد کارش برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت خواهد شد.

حدادی‌فر ابتدا در مورد دیدار حساس مقابل فجرسپاسی گفت: «این بازی اوج حساسیت کار ما است. در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی با فجر هستیم. آنها با توجه به نمایشی که مقابل پرسپولیس داشتند حالا انگیزه زیادی دارند و یک تیم خطرناک محسوب می‌شوند. اگر این بازی را نبریم کارمان برای ماندن در لیگ خیلی سخت خواهد شد ولی امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم.»

حدادی‌فر در ادامه از بدشانسی‌های ذوب آهن در دو سال اخیر صحبت کرد و در این خصوص افزود: «برای ما جای سوال دارد که از لحاظ فوتبالی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم ولی متاسفانه در این دو سال بدشانسی آوردیم. فکر می‌کنم در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم. در خیلی از بازی‌ها خیلی سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم که باید این ضعف را برطرف کنیم. من معتقدم اگر از 12 امتیاز باقی‌مانده 6 امتیاز بگیریم در لیگ برتر می‌مانیم. فقط از هواداران در بازی‌های باقیمانده خصوصا بازی با فجر انتظار حمایت داریم.»

حدادی‌فر در خصوص بحث حضورش در استقلال به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «این صحبت‌ها بیشتر در رسانه‌ها مطرح شده و البته گویا اتفاقاتی رخ داده است. با این حال من بی‌خبر هستم و اگر استقلال مرا می‌خواهد باید با باشگاه ذوب آهن صحبت کند. اینکه من یار کمکی آنها باشم بستگی به مذاکرات طرفین دارد و استقلالی‌ها باید با باشگاه صحبت کنند.»


ویدیو مرتبط :
خرید مرد سال - حدادی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حدادی‌فر، بختیار و وریا در یک قدمی استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی به احتمال فراوان فردا علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم معرفی می شود.

به گزارش ورزش سه، با حذف استقلال از جام حذفی برکناری پرویز مظلومی از سمتش قطعی شده است و تمام اعضا هیئت مدیره روی علیرضا منصوریان به جمع بندی نهایی رسیده اند و به احتمال فراوان این مربی فردا به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

جالب است که باشگاه استقلال چند هفته ای است که مذاکره با بازیکنان مورد نظر منصوریان را شرورع کرده است و به نظر می رسد در صورتی که قرارداد او با این تیم نهایی شود،  برای فصل آینده ستاره های بزرگی در راه آبی های تهرانی هستند.

مهمترین بازیکنی که پیوستنش به استقلال تقریبا نهایی شده است قاسم حدادی فر است. گفته می شود او برای پیوستن به استقلال با این باشگاه به توافق رسیده است و آبی پوش شدنش تنها به پرداخت پول رضایت نامه اش به باشگاه ذوب آهن بستگی دارد چراکه او یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

اما بازیکن بعدی که در یک قدمی پیوستن به استقلال است، بختیار رحمانی است. هرچند در هفته های گذشته صحبت هایی در مورد پیوستن رحمانی به تیمی از لیگ ستارگان قطر منتشر شده بود اما طبق اخباری که به دستمان رسیده است، پیوستن او هم به استقلال در حال نهایی شدن است و احتمالا ستاره فصل گذشته تراکتورسازی در یکی دو روز آینده قراردادش را با استقلال نهایی می کند.

در این بین طبق اخباری که از قبل منتشر شده بود، وریا غفوری مدافع راست فصل گذشته سپاهان هم عقد قراردادش با استقلال نهایی شده است و او هم در همین یکی دو روزه با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.

این 3 بازیکن در کنار فرشید باقری در صورت معرفی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال پیوستن شان به این تیم، تا حد زیادی قطعی شده است و البته باشگاه استقلال همچنان برای جذب کاوه رضایی و البته وحید امیری تلاش می کند هرچند که آنها با پیشنهاد جدی از پرسپولیس هم روبرو هستند و باید دید در نهایت کدام تیم را انتخاب می کنند.