اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجوم ایرانیان به فیس بوک آریا هاسه‌گاوا


بازیکن ایرانی تیم سرزو اوزاکای ژاپن هنوز به تیم ملی نیامده با حاشیه های زیادی مواجه شده است

سایت گل: کاربران ایرانی صفحه فیس بوک آریا جسورو هاسه گاوا ول کن این بازیکن نیستند. هافبک ایرانی تیم سرزو اوزاکای ژاپن که مدتی بود در فیس بوک فعالیتی نداشت، به تازگی لینک خبر برنامه مصاحبه اش با رسانه های ژاپنی را در صفحه فیس بوکش منتشر کرده.

همین موضوع کافی بود تا حمله اینترنتی به این بازیکن شروع شود و متاسفانه اکثر پیغام ها در مورد بازیکن مد نظر کارلوس کی روش، قابل انتشار نیست. کار به جایی رسیده که تعدادی از کاربران از بقیه خواسته اند که اگر امکانش هست آبروداری کنند و ارادتشان! به آریا را اینگونه ابراز ننمایند.


ویدیو مرتبط :
آریا جسور هاسه گاوا (دورگه مدنظر کیروش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس‌بوک آریا هاسه‌گاوا، آخرین پاتوق ایرانیان


بازیکن ایرانی – ژاپنی مدنظر کروش با پیوستن به تیم سرزو اوزاکا وارد مرحله جدیدی از زندگی‌اش شد.

خبرآنلاین: آریا جسورو هاسه‌گاوا؛ این نام بازیکن ایرانی - ژاپنی است که کارلوس کروش در اولین نشست خبری خود پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 بر زبان آورد و رسما اعلام کرد که او را برای تیم ملی در نظر دارد. هر چند این دعوت غیررسمی کروش با پاسخ قاطعانه ای از سوی این بازیکن روبرو نشد اما این مسئله واکنش های متفاوتی را در ایران به دنبال داشت. بعدها در سایت های مختلف خبری منتشر شد که هاسه‌گاوا به دلیل اطلاعات نادرستی که از ایران و زندگی در کشور پدری خود دارد، با فرستادن ایمیلی به یکی از مسئولان تیم ملی اعلام کرده که در صورت حضور در ایران، نیاز به بادی گارد دارد و به دلیل ناامنی ایران بدون محافظت شخصی در این کشور حضور پیدا نمی کند. هرچند از همان ابتدا به نظر نمی رسید این خبر واقعیت داشته باشد اما همین مسئله صفحه فیس‌بوک هاسه‌گاوا را به آخرین پاتوق مجازی ایرانیان تبدیل کرد تا با کامنت های خود حسابی از خجالت این ستاره 26 ساله دربیایند. هر چند در این میان بعضی از کاربران سعی کردند با کامنت های محبت آمیز خود او را برای بازی در تیم ملی ایران متقاعد کنند. این در حالیست که در روزهای گذشته هجوم دسته جمعی ایرانی ها به صفحه فیس‌بوک لیونل مسی سروصدای زیادی را به راه انداخت تا جایی که پای رسانه های خارجی هم به این مسئله باز شد.

از طرفی آریا هاسه‌گاوا در فصل نقل و انتقالات از اف.سی توکیو جدا شد تا در فصل جدید جی لیگ پیراهن تیم سرزو اوزاکا را بر تن کند. تیمی که فصل گذشته در رتبه چهارم لیگ ژاپن قرار گرفت و جواز حضور در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.