اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجم ترافیك جاده ای كشور 14 درصد كاهش یافت



 

 

حجم ترافیك جاده ای كشور 14 درصد كاهش یافت

 

تهران - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام كرد:‌ حجم ترافیك جاده ای كشور نسبت به روز گذشته 14 درصد كاهش یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مركز مدیریت راه های كشور ،‌مجموع كل تردد ثبت شده دو میلیون و 475 هزار و 809 وسیله در 24 ساعت گذشته بوده است .

براساس این گزارش ساعت اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعت 16 تا 17 با 193 هزار و 158 وسیله ثبت شده كه هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسب تری را برای سفر خود انتخاب كنند.

این گزارش همچنین ساعت كمترین تردد طی 24 ساعت گذشته را در طول روز بین ساعت شش تا هفت بامداد با 60 هزار و 36 وسیله عنوان كرد.

این گزارش افزود ‌: از آغاز سفرهای نوروزی ( 25 اسفند ماه ) تا ساعت هفت صبح جاری ( پنجم فروردین ) در مجموع بیش از 26 میلیون و 828 هزار و 440 وسیله در ایستگاه های تردد شمار جاده ای ثبت شده است .

هموطنان برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت مركز مدیریت راه های كشور به نشانی www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن های 88926668 . 84498666 و شماره پیامك 1000141 از آخرین وضعیت راه های كشور مطلع شوند.... / تحلیل : ایرنا


ویدیو مرتبط :
ترافیك جاده جالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با كاهش تولید شیر خام؛تولید محصولات لبنی ۲۰ درصد كاهش یافت



 

با كاهش تولید شیر خام؛تولید محصولات لبنی ۲۰ درصد كاهش یافت

 

با كاهش حداقل ۲۰ درصدی تولید و عرضه شیر خام در چند ماه اخیر تولید محصولات لبنی نیز به همین نسبت كاهش یافته است.

محمد فربد عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان مطلب بالا افزود: در چند ماه اخیر به دنبال كاهش تولید شیر خام، تولید فرآورده های لبنی نیز كاهش یافت.

وی با بیان این كه گرانی علوفه و مدیریت دامداران بر تولید و عرضه شیرخام از دلایل اصلی كاهش تولید در این حوزه است، خاطرنشان كرد: به دنبال كاهش تولید و عرضه شیر خام، قیمت این محصول نیز از۴۵۰ تومان در چند ماه پیش به حدود۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قیمت شیر خام در این مدت حدود ۳۳ درصد رشد داشته كه با توجه به سهم۷۰ درصدی شیر خام در قیمت تمام شده محصولات لبنی، هزینه تمام شده تولید محصولات لبنی از این بابت ۲۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این شرایط صنایع لبنی تاكنون تنها ۱۸ درصد رشد قیمت داشته اند كه این مقدار حتی رشد نرخ خرید شیر خام را نیز پوشش نداده است.

فربد تصریح كرد: گذشته از نرخ شیر خام، هزینه دیگر عوامل دخیل در تولید مانند نرخ ارز، سوخت، مواد اولیه، حقوق و دستمزد و لوازم بسته بندی نیز افزایش داشته است..... /  خبرگزارى ایسنا