اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجت الاسلام اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری را به عنوان نماینده ولی فقیه ، در سوریه منصوب کردند.

به گزارش  ایسنا ،به نقل از دفتر اطلاع رسانی دفتر حجت الاسلام طباطبایی اشکذری ،حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری صبح روز چهارشنبه 95/2/8 به دیدار مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای مشرف شده و معظم له در این دیدار حکم ایشان را به وی اعطا کردند و ازخداوند منان برای ایشان توفیق روز افزون مسألت نمودند.

 

 


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام ریحانی-ولی فقیه تنها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس به حمله احتمالی آمریکا به سوریه



نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:
ارتش سوریه به تنهایی می‌تواند امنیت اسرائیل را به مخاطره بیاندازد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به تهدیدات آمریکا در مورد حمله به سوریه گفت: بعید می‌دانم آمریکایی‌ها وارد جنگ بلندمدت در سوریه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه "آنچه آمریکا درباره حمله به سوریه مطرح کرده، جنگ روانی بیش نیست"، افزود: در صورت حمله آمریکا به سوریه مردم مسلمان و امت‌ها ساکت نخواهند نشست.

وی با اشاره به اینکه "با درسی که آمریکایی‌ها از عراق و افغانستان گرفتند اگر بخواهند وارد جنگ سوم شوند، کار احمقانه‌ای انجام داده‌اند"، اظهار کرد: در صورت انجام این کار نه تنها مسلمانان و امت‌ها وارد خواهند شد بلکه خود ارتش سوریه به تنهایی قادر است امنیت رژیم اسرائیل را دچار مخاطره جدی کند.

شیرازی با بیان اینکه "چون آمریکایی‌ها می‌دانند آینده‌ای ندارند و در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برند به دست و پا زدن افتاده‌اند"، گفت: دفاع از حق برای همه مسلمانان جهان اعم از ایرانی و غیر ایرانی واجب است.

وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه هرکجا آمریکا و اسرائیل علیه یک ملت و کشوری حرکت کردند آن حرکت یک اقدام ظالمانه است، تصریح کرد: چرا با اینکه آمریکایی‌ها مدعی دموکراسی هستند، مردم مصر را می‌کشند و اجازه نمی‌دهند مردم بحرین برای خودشان تصمیم بگیرند؟

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، تهدیدات آمریکا و اقدامات این کشور در همین راستا را ظالمانه دانست و اظهار کرد: وظیفه همه مسلمانان است که تمام قدرت سیاسی خود را به میدان بیاورند و مانع این حرکات شوند.

وی در پایان با بیان اینکه "سازمان ملل و شورای امنیت هیچ استقلالی از خود ندارند و اسرائیل و آمریکا هم تابع هیچ قانونی نیستند"، افزود: آمریکایی‌ها چون دیدند در میدان عمل نمی‌توانند خواست خود را اجرایی کنند، از قدرت سازمان ملل استفاده کردند تا سوریه عقب‌نشینی کند./ایسنا