اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجت از شورای شهر چهارم تهران استعفا داد/بهمنی مدیرعامل یک بانک دولتی می‌شود



مهدی حجت,استعفا مهدی حجت

حجت از شورای شهر چهارم تهران استعفا داد
وی گفته بود: دغدغه و علاقه من همیشه در حوزه میراث فرهنگی بوده است.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی پس از هفت روز از انتصابش در این سمت، از ادامه فعالیت به عنوان عضو شورای شهر چهارم تهران استعفا داد.

به گزارش مهر، مهدی حجت یکی از اعضای شورای شهر چهارم تهران پس از آنکه با حکم محمد علی نجفی رئیس سازمان میرث فرهنگی به سمت قائم مقام سازمان و معاون میراث فرهنگی منصوب شد، امروز یکشنبه به صورت رسمی با حضور در فرمانداری تهران از شورای شهر تهران خداحافظی کرد.

وی گفته بود: دغدغه و علاقه من همیشه در حوزه میراث فرهنگی بوده است. چنانچه منع قانونی برای حضور همزمان در شورای شهر تهران و سازمان میراث فرهنگی به عنوان قائم مقام و معاون میراث فرهنگی باشد ترجیح من این است که در سازمان میراث فرهنگی فعالیت کنم.

اما محمدجواد کولیوند عضو کمیسیون شوراهای مجلس اعلام کرد که او نمی تواند در شورا باشد و حضور او منع قانونی دارد چرا که طبق بند 2 ماده 28 ،سرپرست‌‌ها و معاونان سازمانها ، شرکتهای دولتی و نهادهای دولتی یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می‌کنند نمی‌تواند در عضویت شورای شهر باقی‌ بماند.

بهمنی مدیرعامل یک بانک دولتی می‌شود

در همین حال، ولی الله سیف رئیس کل جدید بانک مرکزی هم عنوان کرده است: محمود بهمنی از نظام بانکی خداحافظی نکرده است.

با توجه به اظهارات اخیر دولتمردان درباره رئیس کل سابق بانک مرکزی، احتمال مدیرعاملی محمود بهمنی بر یک بانک دولتی قوت گرفت.
به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی گفته است: باتوجه به سوابق و تجربیات محمود بهمنی، رئیس جمهور خواسته‌اند از وجود وی در دولت استفاده شود.

در همین حال، ولی الله سیف رئیس کل جدید بانک مرکزی هم عنوان کرده است: محمود بهمنی از نظام بانکی خداحافظی نکرده است.

باتوجه به این اظهارات، باخبر شدیم احتمال اینکه محمود بهمنی مدیرعامل یک بانک دولتی -احتمالا بانک ملی ایران- شود، وجود دارد.

البته محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هفته گفته در حکمی، محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی را به عنوان مشاور عالی خود انتخاب کرد.


ویدیو مرتبط :
مدیرعامل بانک ملی ایران استعفا و به انگلستان فرار کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران: استعفا دهید



اخبار,اخباراجتماعی,اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران


اخبار اجتماعی - اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران: استعفا دهید

متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی تجهیزات آتش‌نشانی در محل به درستی کار نکرده و تشک و نردبان که دو تجهیز مهم در آتش‌نشانی محسوب می‌شود خراب بوده‌ است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با حادثه خیابان جمهوری و مرگ ۲ تن از شهروندان در پی قصور آتش نشانی اشاره کرد و گفت: شهردار تهران باید استعفا دهد.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای شهر اعضا به حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری و مرگ ۲ تن از شهروندان اشاره کردند و در ادامه سرخو گفت که باید قالیباف شهردار تهران استعفا دهد.

وی ادامه داد: دو ماه پیش شورای شهر تذکراتی را به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص تامین تجهیزات داده بود که از آن تاریخ تا به امروز اقدام قابل قبولی انجام نشده است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی تجهیزات آتش‌نشانی در محل به درستی کار نکرده و تشک و نردبان که دو تجهیز مهم در آتش‌نشانی محسوب می‌شود خراب بوده‌ است.

وی تصریح کرد:‌ متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری نیروهای آتش‌نشانی در استفاده از تجهیزات (تشک و نردبان) دو نفر از شهروندان جان خود را از دست داده‌اند.
 اخباراجتماعی - فارس