اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجازی: قلعه نویی 4 ماه پیش انتخاب شده بود


سه چهار ماه پیش به پرویز مظلومی گفتم که این کادر فنی رفتنی است ولی او به من می گفت چرا این حرف را می زنی.مظلومی اصلا باورش نمی‌شد.

سایت گل: خبر انتخاب امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم استقلال و تناقض‌گویی‌های اعضای هیئت مدیره مبنی بر اینکه سرمربی تیم استقلال انتخاب شده یا قرار است انتخاب شود بازتاب زیادی داشته است.در این میان شنیدن حرف خای آتیلا حجازی هم در نوع خودش جالب توجه است و او تاکید می کند که قلعه نویی از 4 ماه قبل سرمربی استقلال شده بود.

نظرتان در مورد انتخاب قلعه‌نویی چیست؟

نظر خاصی ندارم، برای هر کس که سرمربی استقلال باشد آرزوی موفقیت می‌کنم.

شما گفته بودید منتظرید قلعه نویی انتخاب شود تا خیلی حرف ها را بزنید نه؟

من هیچ وقت این حرف را نزدم و از قول من دروغ نوشتند.

می گویند قلعه نویی با شما تماس گرفته‌اند که فصل آینده به عنوان یکی از دستیارانش در استقلال باشید؟

خودش با من هیچ صحبت مستقیمی انجام نداده و شاید اگر بگویم با من حرف زده‌اند بروند و تکذیب کنند، اما نزدیکانش یک ماه پیش با من صحبت کردند و به من گفتند که او دارد به استقلال بر می‌گردد بیا و بنشین تا با هم صحبت کنیم.

شما فکر می کردید  قلعه نویی سرمربی شود؟

سه چهار ماه پیش به پرویز مظلومی گفتم که این کادر فنی رفتنی است ولی او به من می گفت چرا این حرف را می زنی.مظلومی اصلا باورش نمی‌شد.

شنیده اید که اعضای هیات مدیره به خانه قلعه نویی رفته اند؟

شنیده‌ام بعضی از اعضای هیئت مدیره شأن و شخصیت خود را پایین آورده‌اند و شبانه به منزل آقایان رفته‌اند و با او تمام کرده‌اند.  رئیس هیئت مدیره که از اینکارها نمی‌کند. آخر مگر می‌شود بروند و در خانه مربی با او صحبت کنند باید یک سرپرست و یا یک نماینده بفرستند و خیلی راحت روند مذاکرات را به او منتقل کنند. در شأن اعضای هیئت مدیره و رئیس آن نیست که این کارها را انجام دهند. شاید آقایان می‌خواستند بروند و با دوستانشان عکس یادگاری بگیرند.

فکر می‌کنید چند نفر از اعضای هیئت مدیره می‌خواستند قلعه‌نویی سرمربی شود؟

به جز فتح‌الله‌زاده همه دوست داشتن مظلومی نباشد و دیگری سرمربی شود. سه ماه پیش به مظلومی این حرف‌ها را زدم و مظلومی می‌گفت رسولی‌نژاد می‌خواهد قرارداد ما تمدید کند من هم فقط می‌خندیدم چون پرویز مظلومی و کادرش هیچ چیز در دلشان نبود و خودشان بی‌شیله پیله بودند و زود‌باور.


ویدیو مرتبط :
ضربه توپ امیر قلعه نویی ومهار ناصر حجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این سایت حجازی است یا قلعه نویی ؟!



قلعه نویی,امیر قلعه نویی,ناصرحجازی

 این سایت حجازی است یا قلعه نویی ؟!

کافیست به سایت ناصر حجازی بروید و مطالب منتشر شده در یک سال اخیر را مطالعه کنید . حداقل نیمی از مطالب منتشر شده در این سایت به صورت غیر مستقیم حمله و و اعتراض به قلعه نویی است

سایت گل - امیر قلعه نویی شب جمعه ای که گذشت در بهشت زهرا بر سر مزار ناصرحجازی حاضر شد ! اتفاقی که حتی خیلی از منتقدان قلعه نویی را وادار به تحسین او کرد . بعد از اتفاقهایی که در گذشته در روابط ناصر حجازی با امیر قلعه نویی رخ داد این حرکت سرمربی استقلال می توانست پایانی بر حرف و حدیث های حاشیه ساز باشد اما یک بار دیگر مشاهده شد که سایت ناصر حجازی با انتشار مطالبی فضای حاکم بر طرفداران این دو چهره محبوب استقلالی را ملتهب کرد .

1 -  حقیقتی را که شاید خیلی ها مدارا می کنند و به زبان نمی آورند را باید همین جا به خانواده حجازی یادآور شد . شاید آنها با شنیدن این حقیقت دلخور شوند و یا نگارنده را به جانبداری از دیگران متهم کنند اما به خاطر اعتبار ناصر حجازی باید این موضوع را خیلی صریح با خانواده آن مرحوم مطرح کرد : رفتار و عملکرد سایت ناصر حجازی و نوع مصاحبه ها و موضع گیری های خانواده حجازی می تواند به اعتبار آن مرحوم خدشه وارد کند . فقط کافیست به سایت ناصر حجازی بروید و مطالب منتشر شده در یک سال اخیر را مطالعه کنید . آنوقت متوجه خواهید شد که حداقل نیمی از مطالب منتشر شده در این سایت به صورت غیر مستقیم حمله و اعتراض به قلعه نویی و همکارانش است .  تمام بازخورد این جدل های بی فایده و پوچ نه به حساب گرداننده سایت حجازی می رود و نه به حساب خانواده اش ! بپذیریم که این جدل های طاقت فرسا به اعتبار ناصر حجازی از سوی جامعه مورد توجه قرار می گیرد . دیری نخواهد گذشت که جامعه نسبت به این مسائل واکنش منفی نشان می دهد . مگر همه دنیای ناصر حجازی به امیر قلعه نویی مربوط می شد ؟ مگر همه موانع زندگی او ، سرمربی امروز استقلال بود ؟ قلعه نویی با استقلال به کدام نقطه رسیده که حجازی نرسیده است ؟ دعوای بین حجازی با قلعه نویی هر چه بود از جنس فوتبال بود . صدها نمونه دیگر آن هم در باشگاههای دیگر وجود دارد اما این برای اولین بار است که شاهد هستیم بازمانده ها نمی گذارند آتش خاموش شود .

2 - اختلاف بین حجازی و قلعه نویی از جنس همین دنیا بود . مادی و زمینی ، نه جنگ حق علیه باطل بود و نه جنگ عدالت علیه زور و دیکتاتوری ! نزدیکان به حجازی و قلعه نویی خوب می دانند که هر کدام از آنها چه نقاط ضعفی داشتند  .

3 - دوستان عزیز و خانواده محترم حجازی ، اینجا فوتبال است . آدمهایش هر چقدر با هم بجنگند آخرش همدیگر را به آغوش می کشند . اینجا یک دنیای ورزشی است . کمی مهربان تر . کمی آرام تر ! این چه منطقی است که در مقابل حضور قلعه نویی بر سر مزار حجازی این گونه واکنش منفی نشان می دهید ؟ منطق پاسخگویی سایت حجازی مقابل حضور قلعه نویی در بهشت زهرا کاملا هیجانی است . نوشته اند که چرا فلان شعار مربوط به حجازی از روزی که قلعه نویی آمده دیگر در استادیوم گفته نمی شود ؟! بدترین تئوری ممکن در پاسخ به این سئوال این است که قلعه نویی و همراهانش پول داده اند که حجازی تشویق نشود ؟ غیر از این است ؟ بر فرق سر استادیوم و تماشاگر و هواداری که بعد از آن هم تشییع جنازه بزرگ با چند ریال ، دیگر حجازی را تشویق نکند ! اگر قرار است تشویق حجازی با قدرت و پول قلعه نویی فراموش شود نه این مردم اهل وفا هستند و نه این حرفها قابل ارزش و وقت گذاشتن و نه آن محبوبیت قابل اعتنا  .

4 - . به این پرسش فکر کنید که آیا این گونه واکنش های سایت حجازی از تعداد حامیان حجازی کسر نمی کند ؟ آیا به طرفداران قلعه نویی افزوده نمی شود ؟

5 - در این میان البته سکوت فتح الله زاده به اندازه کافی تعجب برانگیز است !..../سایت گل