اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حجازی تماشاگر ویژه پرسپولیس- سپاهان!


فرزند ناصر حجازی امروز مهمان پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی است.

آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی امروز برای تشکر از لیدرها، هواداران، بازیکنان و مسئولین باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش و همچنین تماشای دیدار پرسپولیس- سپاهان به ورزشگاه آزادی می رودو میهمان لیدرها و هواداران پرسپولیس است. همچنین قرار است هواداران با هماهنگی لیدرها به تشویق ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران بپردازند.

منبع : تابناک


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // میکسدزوم بازی سپاهان - پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماشاگر ویژه پرسپولیس - سپاهان


دراگان اسکوچیچ برای دیدن بازی سپاهان و پرسپولیس به تهران خواهد رفت تا ناظر این دیدار باشد.

ورزش سه: دراگان اسکوچیچ برای دیدن بازی سپاهان و پرسپولیس به تهران خواهد رفت تا ناظر این دیدار باشد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد که این هفته در دربی خوزستان تیمش پیروز شده بود فردا برای دیدن بازی قرمزهای پایتخت و زردهای اصفهان به تهران می رود تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

فولاد هفته آینده با سپاهان پس از آن با پرسپولیس دیدار خواهد کرد و نکته جالب این سه تیم مربیان کروات آنهاست که به نظر می رسد رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند.