اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حج، حضور بازیگران زن و مسعود ده نمکی


در خبر سفر هنرمندان به حج تمتع، تنها نام هایی نظیر تینا آخوندتبار، سمانه پاکدل، ماه چهره خلیلی، لعیا زنگنه، شهرزاد کمال زاده و چند بازیگر دیگر به چشم می خورد اما روز گذشته در سایت «بازتاب» خبری منتشر شد که باعث تعجب همه شد.

تماشا:در خبر سفر هنرمندان به حج تمتع، تنها نام هایی نظیر تینا آخوندتبار، سمانه پاکدل، ماه چهره خلیلی، لعیا زنگنه، شهرزاد کمال زاده و چند بازیگر دیگر به چشم می خورد اما روز گذشته در سایت «بازتاب» خبری منتشر شد که باعث تعجب همه شد.

در متن این خبر آمده بود: «در حالی که انتشار تصاویر و اسامی برخی بازیگران که ظاهرا با سهمیه راهی حج تمتع شده بودند، باعث انتقاد افکار عمومی از در نظر گرفتن چنین سهمیه هایی برای بازیگران شده، تلاش فراوانی هم شده تا اسامی برخی از حاضران در این کاروان رسانه ای نشود. یکی از جالب ترین این اسامی مسعود ده نمکی کارگردان توانمند، با اخلاق و گریزان از رانت سینمای کشورمان بود که در کنار برخی بازیگرانش به حج رفته است.»

حضور ده نمکی در کاروان هنرمندان راهی حج، تا اینجا با حاشیه های زیادی روبرو شده است.


ویدیو مرتبط :
بعضیا - با حضور مسعود ده نمکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره ده نمکی با بازیگران مطرح برای حضور در «رسوایی»



ده نمکی,عمسعود ده نمکی

 

حضور مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و لباس در «رسوایی» قطعی شده و مسعود ده نمکی مشغول مذاکره با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در این فیلم است.

 

به گزارش شبکه ایران، علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر توقف ساخت پروژه سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، طبق آخرین اخبار عوامل این فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل هستند و پس از قطعی شدن حضور عوامل، پس از ایام تعطیلات نوروز، قرارداد عوامل منعقد خواهد شد.

طبق گزارش فارس، «مجید میرفخرایی» که در «اخراجی ها۱» هم حضوپ ور داشته است برای طراحی صحنه و لباس «رسوایی» با ده نمکی به توافق رسیده است و در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم جدید «مسعود ده نمکی» انتخاب بازیگرهای متفاوتی خواهد داشت و تاکنون با چند بازیگر مطرح سینما برای حضور در فیلم مذاکره شده ولی هنوز قراردادی منعقد نشده است.

گفته می شود دلیل به تعویق افتادن زمان کلید خوردن پروژه «رسوایی» سفر خارج از کشور مجید میرفخرایی بوده است.

طرح اولیه «رسوایی» با عنوان «اخراجی ها۴» نوشته شده بود که به «رسوایی» و با مضمونی دیگر تغییر پیدا کرد.

«رسوایی» مضمونی عرفانی اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است. همچنین فیلمنامه «رسوایی» با مشاوره علمای حوزه علمیه نگاشته شده است. «رسوایی» به خلاف «اخراجی ها» پرسوناژهای محدودی دارد و فضای آن جدی و متکی بر مضمون است.... / شبکه ایران