اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حامد بهداد و یکتا ناصر در نوشهر +عکس


فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» در نوشهر ادامه دارد. گروه به تازگی عازم شمال کشور شده اند تا طی یکی دو روزآینده فیلمبرداری این فیلم به پایان برسد. در نوشهر سکانس فینال «زندگی جای دیگری است» جلوی دوربین می رود.

شبکه ایران: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» در نوشهر ادامه دارد. گروه به تازگی عازم شمال کشور شده اند تا طی یکی دو روزآینده فیلمبرداری این فیلم به پایان برسد. در نوشهر سکانس فینال «زندگی جای دیگری است» جلوی دوربین می رود.
   

بازی پارسا پیروزفر و نیکی کریمی در این فیلم تمام شده است و ضبط تصاویر با حضور حامد بهداد و یکتا ناصر در شمال کشور ادامه دارد.محمد حسین سیدزاده، رضا سخایی و (بازیگران نوجوان: امید کماری، ثمین حاجی مختاری) دیگر بازیگران این فیلم هستند.



این سومین فیلم بلند منوچهر هادی است که تهیه کنندگی آن را سید امیر سید زاده بر عهده دارد و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد.فیلم داستان داود، بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما حالا مرگ به سراغ او آمده است.
 


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیکی کریمی،‌حامد بهداد و یکتا ناصر در بیمارستان!+عکس



فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است,بازیگران فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است,داستان فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است

فیلمبرداری «زندگی جای دیگری است» در تهران ادامه دارد
نیکی کریمی،‌حامد بهداد و یکتا ناصر در بیمارستان!+عکس

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» سومین ساخته بلند سینمایی منوچهر هادی در تهران ادامه دارد.

به گزارش شبکه ایران، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده 22 تیرماه در تهران کلید خورد.
فیلمبرداری این روزها در بیمارستانی در تهران ادامه دارد و قرار است بخش‌هایی از کار در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رود.نیکی کریمی،‌حامد بهداد و یکتا ناصر از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین مسعود سلامی رفته‌اند و بازی پارسا پیروزفر بزودی آغاز خواهد شد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب
فیلمنامه «زندگی جای دیگری است» را منوچهر هادی به همراه بابک کایدان و پدرام کریمی نوشته‌اند که مضمونی اجتماعی دارد. فیلم داستان بهیار مجربی است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما اکنون مرگ به سراغ او آمده است...
منوچهر هادی ساخت چند تله فیلم و فیلم‌های سینمایی «قرنطینه» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در کارنامه دارد./شبکه ایران