اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حامد بهداد: من به علت کسالت به هفت نرفتم


من پیش از این هم چند بار در برنامه هفت حاضر شده بودم و دوباره حضور فیزیکی من در این برنامه چندان جالب نبود. هرچند من به علت کسالت که ظهر جمعه هم اعلام کردم، نتوانستم در این برنامه شرکت کنم

تماشا: نیامدن رییس اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد به برنامه هفت، شک و شبهه هایی را برای مخاطبان به وجود آورد که چطور مدیری که همیشه از قابل دسترس ترین افراد سینماست و در همه زمینه ها پاسخگوست، چرا نباید به برنامه ای زنده بیاید و درباره عملکرد معاونت پاسخگو باشد!؟ سوالی که از خود علیرضا سجادپور هم پرسیدیم.



او درباره دلایل نیامدنش گفت: «من دو سه روز پیش به آنها اعلام کردم که نمی آیم و تازه آنها جمعه با من تماس گرفتند که قرار را با من هماهنگ کنند و من دوباره گفتم که سه روز پیش هم گفته ام که نمی آیم. علت نیامدمن هم به این دلیل است که من می دانستم آنها می خواستند درباره حواشی اکران حرف بزنند و من هم دلیلی نمی دیدم حالا که این بحث از رونق خودش افتاده و دیگر حرف زدن درباره اش اهمیتی ندارد، در این باره صحبت کنم وقتی زمان آن اتفاقات بود. اینها هر آدم بی ربطی را به برنامه دعوت کردند تا در این باره حرف بزند و از متولیان سینما نخواستند که به این برنامه بیایند. حالا که آب ها از آسیاب افتاده چه دلیلی دارد من به هفت بروم و در این باره حرف بزنم؟»

اما روابط عمومی برنامه هفت در این باره گفت: «ما سه روز پیش آقای سجادپور را دعوت کردیم تا به هفت بیایند و ایشان از ما فرصتی چندساعته خواستند که فکر کنند و بعد تصمیم بگیرند. صبح روز بعد موافقتشان را اعلام کردند. اما به یکباره روز جمعه ساعت 8 شب به آقای جیرانی گفتند که نمی آیند و همه برنامه های ما به هم ریخت».

روابط عمومی برنامه هفت همچنین درباره حاضرنشدن حامد بهداد این طور گفت:«حامد بهداد به رضا درمیشیان و دیگر دوستانش گفته بود که می خواهد به هفت بیاید اما نیم ساعت مانده به آغاز برنامه پیامک فرستاد که نمی آید». برای پیگیری حاضر نشدن بهداد با رضا درمیشیان هم تماس گرفتیم که او گویا خارج از ایران بود و اطلاع دقیقی از این داستان نداشت. اما عصر روز گذشته در صفحه رسمی نارنجی پوش در شبکه اجتماعی آمده که حامد بهداد دلیل غیبتش در این برنامه را کسالت عنوان کرده است».

حامد بهداد نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: «من پیش از این هم چند بار در برنامه هفت حاضر شده بودم و دوباره حضور فیزیکی من در این برنامه چندان جالب نبود. هرچند من به علت کسالت که ظهر جمعه هم اعلام کردم، نتوانستم در این برنامه شرکت کنم».


ویدیو مرتبط :
حضور حامد بهداد در اولین روز تئاتر عشق من حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید حامد بهداد


حامد بهداد در یادداشتی ضمن تمجید از سریال جدید خود، فیلم های پرفروش روی پرده را «مستهجن» دانسته و به طور ضمنی «گینس» تنابنده را مورد انتقاد قرار داده.