اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حامد بهداد در یک سریال جدید


فریدون جیرانی این روزها ذهن پرمشغله ای دارد. او کارهای فیلم جدیدش «خواب زده ها» را انجام داده و با خیالی راحت می خواهد برای آینده اکرانش تصمیم گیری کند اما جدای از اینها او حالا به فکر بازگشت به تلویزیون هم هست فکری که مدت هاست در ذهن دارد اما هنوز عملی نشده است.

روزنامه تماشا: فریدون جیرانی این روزها ذهن پرمشغله ای دارد. او کارهای فیلم جدیدش «خواب زده ها» را انجام داده و با خیالی راحت می خواهد برای آینده اکرانش تصمیم گیری کند اما جدای از اینها او حالا به فکر بازگشت به تلویزیون هم هست فکری که مدت هاست در ذهن دارد اما هنوز عملی نشده است.

او بعد از خداحافظی از «هفت» اعلام کرد که می خواهد سریال عظیم «فصل بی پروایی» که بعدها به «فصل جنون» تغییر نام داد را کلید بزند که به علت مهیا نشدن مقدمات ساخت آن سریال که به نظر می رسید از پروداکشن عظمیمی بهره مند باشد به فکر ساخت یک سریال دیگر افتاده.

حامد بهداد در سریال جدید فریدون جیرانی؟

جیرانی به «تماشا» می گوید که این سریال موضوع خاصی دارد و در ارتباط با ترورهای هسته ای است: «این سریال داستان یک دزد است که در شرایط خاصی قرار می گیرد و ناخودآگاه وارد یکسری موقعیت های سیاسی می شود و آنقدر درگیر این موضوعات می شود که ...»

جیرانی اضافه می کند: «اگر با طرح کلی موافقت شود ما از همین دوشنبه باید به فکر آغاز پیش تولید باشیم.» البته فریدونی جیرانی با زیرکی خاصی از زیر بار گفتن نام بازیگر اصلی «خانه امن» که گویا نقش تعیین کننده سریال است در می رود اما آنطور که «تماشا» خبر دارد یکی از گزینه های اصلی جیرانی برای ایفای این نقش حامد بهداد است. گویا او در نظر دارد از میان بازیگران سینمایی یک بازیگر برای این نقش پیدا کند.
بنا به گفته جیرانی به «تماشا»، «خانه امن» قرار است در 13 قسمت ساخته شود و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. جیرانی در پایان به ما می گوید که اگر با طرح تلویزیونی اش موافقت نشود به طرح جدید سینمایی اش فکر می کند.


ویدیو مرتبط :
حضور حامد بهداد در اولین روز تئاتر عشق من حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۰ درصد از سریال حامد بهداد فیلمبرداری شد + تصاویر



 

 ۲۰ درصد از سریال حامد بهداد فیلمبرداری شد + تصاویر

 

سریال «آخرین روز» تولید گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما با همکاری امور سینمایی معاونت اجتماعی ناجا، در حال تصویربرداری است.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز و کارگردانی علیرضا امینی پس از گذشت یک ماه از پیش تولید، هفته گذشته در تهران کلید خورد.

به گفته تهیه کننده سریال «آخرین روز»، ۲۰ درصد از تصویربرداری و پنج درصد از تدوین پس از ۱۰ روز از کلید زدن کار، انجام شده است.

کاسه ساز افزود: ادامه تولید سریال تا هفته نیروی انتظامی به طول خواهد انجامید و آهنگسازی «آخرین روز» را ستار اورکی انجام خواهد داد.

مجموعه تلویزیونی «آخرین روز» که پیش از تولید «گیوتین» نام داشت در هشت قسمت ۴۵ دقیقه ای به مناسبت هفته ناجا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

«آخرین روز» درباره دو پلیس جوان است که در پی رازگشایی از پرونده دختری تبهکار هستند.

رسانه خبری شبکه یک سیما بازیگران این مجموعه را حامد بهداد، پوریا پورسرخ، روناک یونسی، الهام حمیدی، فخر الدین شریف، خسرو شهراز، سمانه جلالی، بیتا بیگی و علی عراقچی اعلام كرد.

عوامل دیگر سریال «آخرین روز» عبارتند از: مجری طرح: محسن کاسه ساز، دستیار اول کارگردان : ایمان یزدی، مدیر برنامه ریزی : علیرضا نسایی، مدیرتصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی، آهنگساز: ستار اورکی، جلوه های ویژه: حمید سلیمانی، تدوین: حمید سلیمیان، مدیرتولید: محمد رضا راستگو، مدیر تدارکات: حمیدرضارجایی، مدیر گروه بدلکاران: عرشیا قدسی، ناظر کیفی ناجا: سرهنگ چمنی، ناظر انتظامی: سرهنگ مددی.... / خبرگزارى ایسنا