اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حامد بهداد در "بلوک 9، خروجی 2"


حامد بهداد یکی از گزینه‌های بازی در فیلم سینمایی "بلوک 9، خروجی 2" به کارگردانی علیرضا امینی است.

علیرضا امینی در این ارتباط گفت: پیش‌تولید فیلم آغاز شده و بازنویسی فیلمنامه در مراحل پایانی است. هفته آینده برای گرفتن مجوز ساخت از اداره نظارت و ارزشیابی اقدام می‌کنیم. "بلوک 9، خروجی 2"  فیلمی اجتماعی و بخش سوم سه‌گانه من بعد از "هفت دقیقه تا پاییز" و "انتهای خیابان هشتم" است.

تهیه‌کنندگی این فیلم نیز مانند دو کار قبلی امینی برعهده سید جمال ساداتیان است و پیش‌بینی می‌شود حامد بهداد یکی از بازیگران اصلی این فیلم باشد. فیلم سینمایی "انتهای خیابان هشتم" کار قبلی این کارگردان اوایل هفته پروانه نمایش خود را پس از مدت‌ها دریافت کرد و برای عید فطر اکران عمومی خواهد شد. علیرضا امینی فیلم‌های سینمایی "دانه‌های ریز برف"، "زمان می‌ایستد"، "استشهادی برای خدا"، "کنار رودخانه" و... را کارگردانی کرده است.

منبع : مهرنیوز


ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم بلوک 9 خروجی 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حامد بهداد در بلوک 9 خروجی 2 دیده شد!


حامد بهداد و امیرجعفری به فیلم سینمایی «بلوک 9 خروجی2» علیرضا امینی پیوستند.

خبرگزاری ایسنا: حامد بهداد و امیرجعفری به فیلم سینمایی «بلوک 9 خروجی2» علیرضا امینی پیوستند.

علیرضا امینی ضمن تایید این خبر درباره سایر بازیگران و عوامل همکارش در ساخت فیلم «بلوک9 خروجی2» بیان کرد: تاکنون حضور حامد بهداد و امیر جعفری در فیلم قطعی شده است و در چند روز آینده نام بازیگران دیگر هم اعلام خواهند شد.

وی درباره عوامل تولید این پروژه هم ادامه داد: تاکنون حضور علی مردانی‌ (دستیار یک و برنامه‌ریز)،‌ علی مهرآسا و مجید رضاخان به عنوان گروه کارگردانی،‌ سحر جزایری به عنوان منشی صحنه، امیرحسین علیزاده به عنوان مجری طرح و حسین اکبری به عنوان مدیر تولید در این پروژه قطعی شده است و ما درصدد بستن قرارداد با سایر عوامل تولید هستیم.



امینی درباره زمان آغاز فیلم‌برداری «بلوک 9 خروجی2» به خبرنگار ایسنا گفت:‌ طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان قرار است فیلم اواخر اردیبهشت‌ماه جلوی دوربین برود و تا دوماه در تهران و شمال کشور ادامه داشته باشد. اکثر صحنه‌های فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد اما پیش‌بینی‌مان این است که 30 تا 40 درصد کار هم در شمال کشور جلوی دوربین برود.

«بلوک 9 خروجی2» مانند دو فیلم قبلی علیرضا امینی یک اثر اجتماعی است که هنوز خلاصه داستان آن منتشر نشده است. امینی که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «بلوک 9 خروجی2» برعهده داشته، قرار است تا چند روز آینده سایر عوایل و بازیگرانش فیلمش را معرفی کند.

«انتهای خیابان هشتم» امینی به‌عنوان آخرین فیلم سینمایی‌اش، نوروز 91 روی پرده رفت. او در دو سال گذشته به‌دلیل فراهم نبودن شرایط تولید فیلم سینمایی ، دو سریال تلویزیونی «میلیارد» و «سقوط آزاد» و یک فیلم سینمایی تجربی با نام موقت «یک تراژدی» را کارگردانی کرد.