اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حال کی‌روش خیلی مساعد نیست


مربی تیم ملی فوتبال بعد از جلسه با تاج، گفت: با لغو اردوی پرتغال اولین اردوی ما در تهران خواهد بود که یک بازی تدارکاتی هم اینجا پیش از بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت.

ایسنا: مربی تیم ملی فوتبال بعد از جلسه با تاج، گفت: با لغو اردوی پرتغال اولین اردوی ما در تهران خواهد بود که یک بازی تدارکاتی هم اینجا پیش از بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت.

امید نمازی، پس از جلسه با مهدی تاج و در جمع خبرنگاران درباره این جلسه، گفت: پس از لغو اردوی تیم ملی در پرتغال امروز جلسه خوبی برای هماهنگی اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ در هفته‌های آینده داشتیم و طبق برنامه‌ای که از قبل به سازمان لیگ اعلام کرده بودیم ، کار را به جلو می‌بریم. اردوی بعدی ما قطعا در تهران است که در آستانه یکی از مسابقاتمان در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. ما قبل از آن مسابقه یک مسابقه تدارکاتی هم در تهران خواهیم داشت.

وی درباره لغو اردو پرتغال و علت آن نیز، اظهار کرد: دلیل آن بی‌پولی بوده است، اما خکفاشیان و کارلوس کی‌روش در این باره صحبت خواهند کرد. یکسری مشکلات است که باید حل شود. ما 100 درصد از این موضوع ناراحت هستیم. هر زمان فرصتی از اردوی آماده سازی تیم ملی گرفته می‌شود، طبعا مربیان ناراحتند. مشکل بالاتر از سطح مدیریتی در فدراسیون است، ظاهرا حمایت های لازم از فدراسیون صورت نگرفته است. اما ما امیدواریم که در آینده حمایت‌ها لازم از تیم ملی به خوبی صورت بگیرد.

نمازی گفت: ما در جام جهانی کار بسیار سختی داریم و خیلی نمی‌توانیم برنامه‌های آماده سازی را تغییر دهیم. امیدوارم که شاهد لغو اردوها نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که دقیقا هزینه این اردو دقیقا چقدر بوده است؟ گفت: من یک مربی ام و داخل بحث‌های هزینه ای نمی شوم. اما در این حد می‌دانیم که حمایت های لازم از فدراسیون صورت نگرفته و برنامه‌ها اجرا نشده است . مطمئنا با توجه به این که تیم ملی می‌خواهد در جام جهانی بازی کند و این یک مساله ملی است و همگان انتظار دارند که نمایش خوبی داشته باشد، طبعا باید به خوبی و با قدرت آماده شود.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش در این جلسه حاضر نشد، گفت: او به دلیل کسالتی که داشت به این جلسه نیامد. روز گذشته برای دیدن بازی استقلال هم خیلی حال مساعدی نداشت، اما در روزهای آینده جلساتی با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
مبارزه ی تاریخی بتمن و سوپر من(خیلی خیلی خیلی با حال و خفنه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مارادونا به سرمربی تیم ملی:کی روش خیلی تند با من حرف زد!



سرمربی آرژانتینی  , کارلوس کی روش

 

سرمربی آرژانتینی الوصل امارات ، درگیری لفظی ای با مربی پرتغالی تیم ملی ایران داشت

سایت گل - دیه گوآرماندو مارادونا، سرمربی تیم الوصل امارات، در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از رد درخواست او مبنی بر حضور محمدرضا خلعتبری در الوصل و جدایی او از اردوی تیم ملی ایران، با صحبتهای تند و خشم آلود کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران مواجه شده

این درحالی است که تیم مارادونا یکشنبه شب در دور برگشت فینال رقابتهای گلف کاپ مقابل المحرق قرار خواهد گرفت و مارادونا امیدوار بود تا بتواند محمدرضا خلعتبری ستاره ایرانی تیمش را که گل پیروزی بخش ایران مقابل ازبکستان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی را به ثمر رسانده بود دراختیار داشته باشد.

البته کارلوس کی روش به درخواست مارادونا پاسخ منفی داد چرا که تیم ملی ایران روز سه شنبه در دیدار دیگری درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 میزبان قطر خواهد بود.

مارادونا در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل المحرق به خبرنگاران گفت:« من شخصا به کارلوس کی روش زنگ زدم تا از او بخواهم تا خلعتبری را برای این بازی دراختیار تیم ما قرار دهد ولی درخواست من رد شد و او حرفهای تندی را خطاب به من بر زبان آورد. .»

این درحالی است که الوصل در دیدار رفت دو تیم با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیده بود و درآن بازی خلعتبری تیمش را همراهی نکرده بود؛هرچند که مربی ارژانتینی معتقد است که کار تیمش هنوز تمام نشده است.

مارادونا ادامه داد:« ما طوری بازی می کنیم که انگار در بازی رفت به برتری نرسیده ایم.اگر بخواهیم خودمان را تیم برتر بدانیم و ریلکس و خونسرد باشیم؛ خودمان را به دردسرانداخته ایم. پس باید این بازی را با حداکثر آمادگی شروع کرده و سعی کنیم که ببریم.فکر می کنم که ما شایسته آن هستیم که این فصل را با فتح یک جام قهرمانی به پایان ببریم؛ به ویژه بعد از تمام ناامیدی هایی که با آنها دست و پنجه نرم کرده ایم.»../سایت گل